Aluparts

M. Hartmans

Snel geleverd.

Positieve punten

Groot aanbod en het maatwerk.

De 1,5 mm dikke profielen zijn aan de zijkanten niet afgewerkt. Hierdoor zijn ze best scherp waardoor je je makkelijk eraan snijdt. Gekleurd profiel niet aan zijkanten meegekleurd. Dit is erg... De 1,5 mm dikke profielen zijn aan de zijkanten niet afgewerkt. Hierdoor zijn ze best scherp waardoor je je makkelijk eraan snijdt. Gekleurd profiel niet aan zijkanten meegekleurd. Dit is erg onlogisch gezien je bij een plat profiel altijd tegen een niet afgewerkte zijkant aankijkt.

Marc Ponsioen Eye for Design

Aluparts
Geeft een goed advies, levert voor nette prijzen en leveren op een efficiënte manier af.

Positieve punten

Buiten bovenstaande zijn ze makelijk beschikbaar voor alle vragen, ook de die van mij als niet proffesioneel :-)

Snelle reactie en levering

Geen is goed zo

Niels

Goed geholpen aan de telefoon

Goed !

Positieve punten

De vragen die ik kon stellen, en een snel antwoord terug krijgen .

Leveringstijd beter bekent maken , mijn bestelling is na 10 dagen geleverd , er was ook nog iets te weinig in de verpakking , dat vandaag 3-03-17 nog niet is aangekomen.

Reactie Aluparts:

Vervelend dat u de levertijd niet gezien heeft, die staat onder de bestelknop. Wij produceren maatwerk waardoor we voor veel bestellingen niet per direct kunnen verzenden. Na uw telefoontje zijn de... Vervelend dat u de levertijd niet gezien heeft, die staat onder de bestelknop. Wij produceren maatwerk waardoor we voor veel bestellingen niet per direct kunnen verzenden. Na uw telefoontje zijn de ontbrekende onderdelen direct verzonden. Die krijgt u waarschijnlijk vandaag of morgen binnen.
Het Aluparts team

Zeer goed

Levertijd snel

Alles keurig volgens afspraak ontvangen

Snelle levering, duidelijke website

Houtcreatief

Geleverd binnen gestelde tijd, compleet en netjes verpakt!

Positieve punten

Duidelijke site, veel mogelijkheden qua producten

J.L. Molnar LNF-metaal

Een prima adres. Bestellen is makkelijk, duidelijk, en een grote materiaal keus. Ik ben zeer tevreden met Aluparts.

Positieve punten

Materiaal lengtes van 1,5 meter.

Martin

Prima geregeld bij Aluparts. Goede informatie en snelle afhandeling van de bestelling

Goed advies