Aluparts

Kees uit Haaksbergen

Gevonden via Internet, als een van de weinige bedrijven die ook kleine aantallen aan particulieren leveren tegen acceptabele transportkosten.

Positieve punten

Uitgebreid assortiment, levering van elke hoeveelheid met normale verzendkosten.

Jp van Geldorp

Snel en prima maatwerk.

Goede websit

Sjaak

Goed, zie eerdere beoordeling

prive

Producten volgens afspraken geleverd.

Positieve punten

Goede kontakten en snelle levering

neen

Beuving

Niet tevreden.
Bestelling is tot op heden nog niet geleverd.

Zorg voor betere communicatie met klant als levering langer duurt dan gepland

Beste meneer Beuving,
Vervelend om te horen dat er iets niet goed gegaan is. We nemen contact op om het op te lossen.
Het team van Aluparts

j.visser

Bestelling gedaan

snelle service

Levering en dienstverlening ok.
Kwaliteit van product laat te wensen over.
Omdat het product het belangrijkste is een slechte beoordeling.

Positieve punten

Dienstverlening en snel antwoord bij vragen

Geleverde product was beneden alle peil.
Geleverde product was beneden alle peil.
Ik had een gitzwart profiel aangevraagd. Het profiel werd geleverd met vele krassen. Tevens was het embleem van Alupart in grote letters bedrukt op het profiel. Het profiel kon met andere woorden niet gebruikt worden op een zichtbare plaats.
Alupart onderscheidde zich net door de mogelijkheid om een gekleurd profiel aan te kopen.
Verdere opmerking: waar het profiel geplooid werd was de kleuring gebarsten. Als deze problemen opgelost zijn zo de mogelijkheid om matte coating een meerwaarde bieden.

Beste meneer Van Baelen,
Beste meneer Van Baelen,
Wij begrijpen uit uw beoordeling dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze producten. Wij zijn verrast over wat er mis is gegaan. We nemen contact met u op om het op te lossen. Wat kunnen wij voor u betekenen om de onvrede bij u weg te nemen?
het team van Aluparts

Steve van den Buys

Duidelijke website, snelle levering en zaagwerk nauwkeurig uitgevoerd dus een tevreden klant.

- duidelijk
- nauwkeurig (zaagwerk)
- snelle levering

Kavoge BV

Normaal

maatwerk, grote keuze

Verpakken. Het verhaal van € 28,-- voor keurig verpakt is een kwats verhaal. Krimpfolie om de koker en klaar. Ik had zeker 9 beschadigingen op een lengte van 3 meter.

Reactie Aluparts:

Wij begrijpen uit uw beoordeling dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze dienstverlening en/of onze producten. Wij herkennen ons echter niet in het door u geschetste beeld. Graag zouden... Wij begrijpen uit uw beoordeling dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze dienstverlening en/of onze producten. Wij herkennen ons echter niet in het door u geschetste beeld. Graag zouden wij met u in contact willen komen om uw negatieve ervaring te bespreken. Wat kunnen wij voor u betekenen om de onvrede bij u weg te nemen?
het team van Aluparts

Vroegop/ From maykesdream