Aluparts

Sjaak

Ik heb de buismotor inmiddels gemonteerd en alles past goed en werkt intussen naar wens. Het enige wat ik moest 'ontdekken' was of het doek boven- of onderlangs op de buis gewikkeld moest worden... Ik heb de buismotor inmiddels gemonteerd en alles past goed en werkt intussen naar wens. Het enige wat ik moest 'ontdekken' was of het doek boven- of onderlangs op de buis gewikkeld moest worden (was ik vergeten naar te kijken ) de ermee verbonden motor draairichting en eind stop afstelling. Maar met geduld en beleid is dit goed gelukt.
Ik ben blij jullie site gevonden te hebben. Het enige wat zich nog moet bewijzen is de duurzaamheid van de motor.
In geval het ter sprake komt, zal ik jullie bedrijf van harte aanbevelen.
Fijne feestdagen

Positieve punten

Snelle reactie's en hulp. Scherpe prijsstelling en vlotte bezorging.

Handleiding(en) in het Nederlands svp, zeker ivm technische termen.

Fridus

Goede service, na een beschadigd L profiel te hebben gekregen werd er onmiddellijk een nieuwe opgestuurd!

Overzichtelijke website

Goed bezig

Sous626

Positieve punten

Persoonlijk antwoord , meedenken en snelle bezorging

nee

S. Hofstra

De telefonische contacten met meerdere medewerkers van het bedrijf, heb ik als zeer positief ervaren.

Positieve punten

De blijvende bereidheid tot uitleg en ondersteuning.

De handleiding zou aan kwaliteit winnen als het afstellen van de begin- en eindpunten van de buismotor gedetailleerder wordt beschreven.

Zeer tevreden !

Positieve punten

Correcte afhandeling. Gratis zagen. Telefonisch en digitaal uitstekende communicatie.

Neen, gewoon zo doorgaan.

Snelle levering, goede informatie, nette prijzen

Snelle levering, goede informatie, nette prijzen

Positieve punten

Onlangs afdekkapjes voor kunststof kozijnen besteld. Na betaling vrijwel onmiddellijk email gekregen dat het bestelde via een vervoersbedrijf bezorgd zou worden. Via track and trace zou ik dat... Onlangs afdekkapjes voor kunststof kozijnen besteld. Na betaling vrijwel onmiddellijk email gekregen dat het bestelde via een vervoersbedrijf bezorgd zou worden. Via track and trace zou ik dat kunnen volgen. De bestelling zou binnen een werkdag arriveren volgens Aluparts. Een aantal keren op de site van het vervoersbedrijf gekeken, maar daar was niets bekend van die bestelling. Na twee dagen een mail naar dat bedrijf gestuurd om opheldering te krijgen, maar geen reactie. Dat was ook niet zo vreemd, want die zelfde dag had Aluparts zelf d.m.v. een envelop de bestelde kapjes opgestuurd. Beetje vreemd dat mij dan een bestelnummer van een vervoersbedrijf wordt gegeven, terwijl ze het zelf versturen! Verder niets dan lof!

Positieve punten

Goed materiaal, snelle bezorging.

Betere communicatie naar klanten over de manier waarop e.e.a. bezorgd wordt.

Cor Muilwijk

De productinformatie op de website is duidelijk en overzichtelijk.

vlotte levering
goede prijs/kwaliteit verhouding

in mijn ervaring geen

ligthart

Wij hebben nog geen bestelling ontvangen. Ook geen bevestiging dat het klaar staat
Ligthart
Bakkerstraat 9