Aluparts

B.Buiting

Een betrouwbaar onderneming.

Positieve punten

Correcte manier van afhandeling en denken mee.

Het compleet aanbod op de site zetten.

Geweldige service

snelle reactie

nee

Caithlynn

Snelle reactie op vragen per email, snelle levering besteld artikel en minder portokosten dan vooraf aangegeven was (het was een klein artikel) op de site, hoewel het toch nog meer portokosten waren... Snelle reactie op vragen per email, snelle levering besteld artikel en minder portokosten dan vooraf aangegeven was (het was een klein artikel) op de site, hoewel het toch nog meer portokosten waren dan de verzending daadwerkelijke kostte; het artikel kon gewoon via de brievenbus geleverd worden.

Positieve punten

Goede service, snelle reacties op vragen.

Minder portokosten berekenen voor kleine artikelen/bestellingen, m.n. voor de artikelen die via de brievenbus bezorgd kunnen worden.

Andy

Prima ervaring.

Prijs en snelle levering

actuele voorraad aangeven op website..

Fam Kessels

Top bedrijf.. super snelle actie,reactie en levering!!

Positieve punten

Bij een vraag over een product ook een aanzienlijke tijd ook gelijk antwoord dankzij de live chate

Geen verbeterings punten of tips!

Kevin

De orderkosten bij dit bedrijf liggen vrij hoog (€35) maar toch besloot ik om hier enkele stukken te bestellen.

Via hun website betaalde ik online tijdens de aankoop, en binnen 12u...

Via hun website betaalde ik online tijdens de aankoop, en binnen 12u zouden de stukken klaargemaakt worden voor verzending zoals er op de website vermeld is...

Nadat ik enkele dagen later het bedrijf contacteerde omdat ik nog steeds niets ontvangen had, was er zogezegd geen betaling gebeurd. Enkele dagen later bevestigden ze dat de betaling ontvangen was en de spullen verzonden waren.

Weer een week verder nog steeds niets ontvangen... er is telefonisch gezegd dat de bestelde stukken nog eens opgestuurd zouden worden, maar ik heb het gevoel opgelicht te zijn.

bedrijfsnaam klinkt goed

Als er €35 orderkosten gerekend worden: zorgen dat betalingssysteem werkt, niets zonder track and trace verzenden om nog wat extra winst te kunnen maken en belofte om orders binnen 12u te verwerken... Als er €35 orderkosten gerekend worden: zorgen dat betalingssysteem werkt, niets zonder track and trace verzenden om nog wat extra winst te kunnen maken en belofte om orders binnen 12u te verwerken van de website halen.

Reactie Aluparts:

Beste Kevin,
Beste Kevin,
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft u onze dienstverlening negatief beoordeeld. Dat vinden wij jammer. Om even inhoudelijk in te gaan op uw bestelling: zendingen van lengtemateriaal zoals maatwerk profielen vragen nou eenmaal een ander tarief ter verzending. Dit kan immers niet in een vierkant pakketje dat tegen een lager tarief verzonden kan worden. Ook vinden wij het belangrijk dat alle profielen goed verpakt de deur uitgaan. Daar dragen wij zorg voor. Maatwerk profielen liggen binnen 12 uur klaar, echter heeft u voor de betaalwijze van overschrijving gekozen (en niet voor directe betaling). Voordat de betaling bij ons is bijgeschreven zijn er ook een aantal dagen overheen gegaan. Dezelfde dag na bijschrijving op de rekening is uw zending gereed gemaakt en de deur uitgegaan. Pas een week later vernamen wij van u dat de zending nog niet door u is ontvangen en het poststuk of is vertraagd of is kwijtgeraakt bij de transporterur. U ontvangt van ons uiteraard een nieuwe zending. Vertraagde of verloren zendingen komen helaas voor, daarvoor onze excuses. Maar wij maken geen winst op verzendkosten over de rug van onze klanten. Daarvoor spreken de andere beoordelingen voor zich denken wij.
Team Aluparts.nl

Bloem & Von Knetsch Glazenmakers

Prima geregeld, snel en goed materiaal

Zie vorige

Kwaliteit van het product is goed.

Positieve punten

Levertijd en afspraak nakomen.
Advies.

fokke w

Bestelling correct uitgevoerd, en lag gereed bij afhalen.

Positieve punten

Ook aandacht voor kleine orders.

Een wat betere levertijd aan geven.

Jan Paridaans Verhuur

Helemaal GOED

Vlotte aflevering

Misschien het totale gewicht iets te verlichten (2 pakketjes)