Aluparts

Kempeneers B.V.

Groot assortiment, overzichtelijke website, snelle afhandeling van de bestelling

overzichtelijke website

Harrie Spork

Heb een bestelling gedaan van 5 stuks screen motoren heb voor de zekerheid nog tel.kontakt gehad om te vragen welke ik precies moest bestellen heb het advies gekregen dat ik een pakket moest nemen... Heb een bestelling gedaan van 5 stuks screen motoren heb voor de zekerheid nog tel.kontakt gehad om te vragen welke ik precies moest bestellen heb het advies gekregen dat ik een pakket moest nemen ,want daar zaten dan alle goede onderdelen bij en dan kan ik ze zo installeren,maar nu blijkt dat de meenemers die ik nodig heb er niet bij zitten dus niet de goede zijn,kan ik deze omwissellen of bestellen graag een berichtje terug a.u.b. grt Harrie Spork

spullen mooi optijd

beter advies of duidelijker

Fred

Prima service

Rene

Ik had advies nodig over kokerbuizen en de bevestiging daarvan. Email gestuurd en volgende dag reactie met advies.
Daarna telefonisch nog contact gehad en na een detail aanpassing de...
Daarna telefonisch nog contact gehad en na een detail aanpassing de bestelling geplaatst.
Heldere en duidelijke communicatie.

Direct reageren en duidelijke offerte geven
Direct reageren en duidelijke offerte geven
Telefonisch bereikbaar en mijn telefonische vraag werd netjes aan de behandelend collega doorgegeven die dezelfde middag nog een email met aangepaste offerte terugstuurde.

Geen!

Susteco.eu

Ik heb een goede ervaring met Aluparts. Bevestiging, verzending en levering volgen elkaar goed op.

Directe communicatie.

Nog geen gevonden

Heb als particulier maatwerk aluminium besteld (platen en z-profielen).

Positieve punten

Snelle levering en scherpe prijs.

C. Kamps

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren, communicatie verloopt prima en het bedrijf is behulpzaam en flexibel in het bedenken van oplossingen.

Communicatie / Flexibel / Prijs

Snelle en correcte levering

Positief!

Positieve punten

Snelle reactie op vraag per email.
Bestelling binnen de opgegeven levertijd geleverd.

Neen.

Cees jongman

Een zeer nette afhandeling van het bestelde product en het paste perfect.

Positieve punten

Netjes , correct en redelijk snel bezorgd.

Zou het zo niet weten, dik tevreden.