Aluparts

R.Vroegop. Posterholt

Alu profilen besteld, kleur aan de verkeerde kant. Email, fout erkent, twee dagen later, gratis nieuw en goed geleverd .

Positieve punten

Snelle reactie , snelle levering.

Houden zoo.

4 hoeklijntjes besteld 18x18x2680 mm.
Duidelijke site, makkelijk om een bestelling te plaatsen.
4 hoeklijntjes besteld 18x18x2680 mm.
Duidelijke site, makkelijk om een bestelling te plaatsen.
Ik werd gebeld op het moment van aflevering, en kon aangeven hoe ik het afgeleverd wilde hebben.

Goeie website!
Goeie communicatie.

Prijs. Erg hoge totaal prijs
4x hoeklijntjes + €25 administratie kosten + €25 bezorg kosten.

Voor de leek een goede behulpzaam bedrijf.

Positieve punten

De vlotte bediening en snelle service.

Voor de verzending van de bestelling alles goed nakijken.

Cees Kuiper

Geweldig, snelle service en vriendelijk personeel.

Ik had een u profiel besteld en die werd snel geleverd en helemaal in orde, maar mijn maten klopten niet die ik door had gegeven. Geweldig, snelle service en vriendelijk personeel.

De profielen waren te nauw voor mijn deuren en toen heb ik een mailtje gestuurd en de volgende dag even met hun gebeld.
De vriendelijke mede werker zei dat het geen probleem was om de profielen om te ruilen.
Zo heb ik die nieuwe u profielen met de goede maat opnieuw besteld en ze zelf op gehaald.
Weer vriendelijk behandeld en goed geregeld super.

Zeker een aanrader .

Met vriendelijke groet Cees Kuiper.

Positieve punten

Geweldige service, vriendelijk personeel, snelle levering en correct opmaat.

Curby

Goed telefonisch advies.
Snelle levering van de materialen.

Cees Kuiper

Geweldige service!! en vriendelijk personeel.
Geweldige service!! en vriendelijk personeel.
Ik had u profielen besteld maar had mij vergist in de maat, ik rekende de binnenmaat maar dat was een buitenmaat dus de u profielen waren te nauw om er deuren in te plaatsen.
Gebeld met Aluparts en kreeg een vriendelijke mede werker aan de lijn, geen probleem zei hij en ik mocht de profielen omruilen, ook omdat ze niet opmaat waren gezaagd want dan kan het niet.
Dus een ritje Pesse en daar lagen de nieuwe profielen al klaar en dit keer met de goede maat.
De snelle service en de vriendelijke mede werkers doen hun werk goed echt super.
Ook via de mail die ik over mijn probleem had geschreven werd netjes en vriendelijk een dag later al beantwoord en met de zelfde uitslag, ruil ze maar om komt goed.

Geweldig!!!

Patrick

Ruime sortering en na overleg het juiste artikel gestuurd

Ruime keuze

Bij bestelling ook kleur kunnen kiezen/aangeven, nu moet dat apart bij opmerkingen

H Sterrenburg

Goed, eerst geinformeerd over te bestellen produkt, er werd tijd genomen uit te zoeken of idd het produkt dat nodig is het juiste produkt is.

Positieve punten

Website is duidelijk, produkt de volgende dag al geleverd, goede info over het produkt.

Eigenlijk niet....

Prima afhandeling van de door mij geplaatste order

w.bochem

Bij vragen ook vlot geholpen

zeer snel

betalen na ontvangst goederen (achteraf betalen)