Aluparts

E. Hobbelink

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snel geleverd. Goed verpakt. Uitermate tevreden

Snelle levering , uitstekende prijs

martinvanveen

Zeer goed

goede uit leg

Jan Odijk

Zeer correct bedrijf.

Positieve punten

Ons probleem met een buismotor werd na 1 telefoontje opgelost door meteen een nieuw exemplaar op te sturen.
TOP TOP TOP !!

Hans Emons

Goede en snelle levering

Snelle en correcte service

Positieve punten

Snelle levering en goed produkt

Particulier W. Jochemsen

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed en alles correct af gehandeld.

Positieve punten

als je vragen hebt word je goed geholpen en denken met je mee, ook op technische gebied

Erik Greefkes

Heel tevreden

Goede service en meedenken. Op basis van telefoongesprek en d.m.v. een foto per mail.

Positieve punten

Goed per mail en telefoon bereikbaar.

M. de Bruin

Aluparts Stalen 8-kantige verzinkte bovenbuis voor rolluiken, 60 mm, lengte 3000 mm (deze mooie buis was beschadigt en 1.3 m.m. krom, kopse kanten gedeukt. Toch maar gemonteerd werkt goed, jammer... Aluparts Stalen 8-kantige verzinkte bovenbuis voor rolluiken, 60 mm, lengte 3000 mm (deze mooie buis was beschadigt en 1.3 m.m. krom, kopse kanten gedeukt. Toch maar gemonteerd werkt goed, jammer hoop de volgen de keer beter.)

Reactie Aluparts:

Beste heer de Bruin,
Beste heer de Bruin,
Allereerst bedankt dat u bij ons besteld heeft. Maar desalniettemin vervelend dat u het product niet in juiste staat heeft ontvangen. Wij vermoeden dat dit tijdens het transport is gebeurd. Wij controleren en verpakken onze producten voor verzending namelijk zeer nauwkeurig. Wij vinden het dan ook jammer dat u het product ondanks onze inspanningen niet in de gewenste staat die u van ons mag verwachten heeft ontvangen. In dergelijke gevallen horen wij het dan ook het liefst direct na ontvangst zodat wij u een ander profiel hadden kunnen toesturen.
Wij hopen u in ieder geval nogmaals in onze shop te begroeten.
Team Aluparts.nl

J Hoogeveen

Goed en duidelijk en overzichtelijk