Aluparts

Cor van Breukelen

Duidelijk en overzichtelijk, prijs redelijk

Groot assortiment op voorraad

Harry

Prima !

Positieve punten

Goed meedenken met de klant

Goede kwaliteit snelle levering

Slecht

niks

optijd leveren

Reactie Aluparts:

Allereerst excuses voor de vertraging in de levertijd van uw bestelling. De bestelde profielen hebben wij standaard niet op voorraad (geanodiseerde profielen worden apart behandeld) en hadden we in... Allereerst excuses voor de vertraging in de levertijd van uw bestelling. De bestelde profielen hebben wij standaard niet op voorraad (geanodiseerde profielen worden apart behandeld) en hadden we in bestelling bij onze leverancier die ons twee keer per week bevoorraad. Hierdoor is de levertijd van uw bestelling helaas verlengd. Normaliter kunnen wij uw bestelling binnen 8 werkdagen verzenden, dit was in uw geval uitgelopen tot 11 werkdagen. Als het goed is heeft u uw bestelling de dag na uw beoordeling ontvangen. Wij hopen dan ook dat alles inmiddels naar wens is, anders kunt u altijd met ons contact opnemen. Wij begroeten u graag weer eens in onze webshop. Team Aluparts

HIG Traffic Systems

Soepel

Positieve punten

Netjes op maat en conform afspraak

n.v.t.

Cor Leck

Bestelde een relaiskast voor mijn zonneschermen; snel geleverd en prima geprijsd.
Toen bleek bedieningsschakelaar niet te werken.
De technische dienst medewerking maakte mij erop attent...
Toen bleek bedieningsschakelaar niet te werken.
De technische dienst medewerking maakte mij erop attent dat onder een te verwijderen dekseltje van de insteekmodule een glaszekering verborgen zit; deze vervangen en alles werkte weer!
Had bijna een nieuwe schakelaar unit van ver over € 100 gekocht.
Hulde!

Positieve punten

Prima geprijsd en fantastische service van technische dienst.

Duidelijje site

Niet zeuren over feedback

Martin De la Roij

Een positief goed werkend bedrijf

Positieve punten

Snelle levering , goede omschrijving van producten met gedetailleerde tekeningen.