Aluparts

Positieve punten

Snelle reactie op vragen en snelle levering.

Geen verbeterpunten

driessen

Zeer tevreden; vlotte levering. levering was conform bestelling.

Prima service, goed advies na telefonisch contact

Zeer uitgebreide website

Detailgegevens product v.w.b. Afmetingen

Nette levering, zoals verwacht.

Positieve punten

duidelijke website, met goede foto's. Eenvoudig te bestellen. Schappelijke prijzen.

Levering duurde iets meer dan een week. Dit zou sneller mogen.

Van Uitregt

Zo veel ervaring heb ik er nog niet mee

Positieve punten

Dat je langere lengtes kunt bestellen voor veel klussen heb je niet zo veel aan 2 meter zoals bij veel sits

Iets snellere levering je moet zeker een week geduld hebben voordat je iets kunt doen

M de Bruin

Prettig en informatief contact met de medewerker, waarbij ik goed geïnformeerd ben over de mogelijkheden voor mijn elektrische bediening van de zonwering

behulpzaam en snelle levering

nog niet

Koos Aarse, H.O. Aarse

Adequaat gereageerd op vragen

Positieve punten

snelle reactie, kennis van zaken

Maarten van den Akker

Snel en netjes geleverd....

Durft

Ben nog steeds in afwachting van me materiaal

Ze hebben alles

Communicatie

Reactie Aluparts:

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling! U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen en geeft als verbeterpunt communicatie aan. De door u bestelde profielen worden door ons... Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling! U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen en geeft als verbeterpunt communicatie aan. De door u bestelde profielen worden door ons normaliter binnen 8 werkdagen verzonden. Helaas hadden wij ten tijde van uw bestelling geen voorraad meer waardoor wij deze in bestelling hadden bij onze leverancier. Na ontvangst van de nieuwe profielen in ons magazijn hebben we uw bestelling direct uitgeleverd. Hierdoor liep de levertijd met een week uit. Derhalve hebben wij uw bestelling woensdag 25-11 kunnen verzenden. Wij hebben u zo tijdig mogelijk geïnformeerd dat de gecommuniceerde levertijd op de website helaas langer werd dan verwacht. Uw bestelling zal u vandaag dan ook ontvangen. Wij hopen op uw begrip en zien u graag weer terug in onze webshop!