Aluparts

Prima; bestellen , afrekenen en snelle levering

bestelsite overzichtelijk; gevarieerde producten

Peter van der Linden/InStudio

Vlotte bezorging.
Zorgvuldig verpakte aluminium strippen met het oog op onbeschadigde levering.

Zeer ok, erg flexibel met betrekking tot een kleinere order van een particulier.

Positieve punten

Meedenken, goede communicatie, materiaal goed verpakt

Hutten

Ik heb een set van onderdelen voor mijn screen besteld om mijn screen van handbediening met band om te bouwen naar een screen handbediend met een draaistang.

Positieve punten

Aluparts heeft met mij mee gedacht over hoe de screen kon worden omgebouwd en via de email snel gereageerd. De ontvangen onderdelen passen goed op elkaar en bij het screen.
Wat ik erg waardeer...
Wat ik erg waardeer is dat op de website de exacte maten van de onderdelen te vinden zijn, dit was voor mij doorslaggevend om bij Aluparts de bestelling te plaatsen.

Dennis uit Bovenkarspel

Ik had een oude zonweringsmotor van een fabricaat die niet meer bestaat. Even foto gemaild naar Aluparts en binnen een dag een reactie voor een vervangende motor met hulpstukken.
Beter kan...
Beter kan niet, ga zo door Aluparts.

Positieve punten

Duidelijke info en snelle reactie op mail.
Gunstige prijs.

duim omhoog! top!

familie schipperen

Bestelling snel en correct geleverd

snel en betrouwbaar

Gerben Huitema

Top bedrijf,

Top bedrijf,

Na overleg de maten doorgeven van het te zagen aluminium. De levertijd was ongeveer 1, 5 week. Was dus ook verbaasd dat ik het gezaagde werk alna 3 dagen in huis had. Ook was alles precies zoals de specificaties. Op de mm nauwkeurig.

Kortom topbedrijf,
Gerben Huitema

- snelle levering
- nauwkeurig werk
- snelle feedback op email

- geen

R.Verweij

Nieuwe draaistang gekocht voor zonnescherm.

Nette, snelle levering.

Is prima zo.

Excellent Software Services

Prima service

Snelle levering en communicatie

J.L.Berkhout , partikulier

Prijs kwaliteit verhouding goed snelle levering