Aluparts

Goed via de telefoon geadviseerd in de benodigde onderdelen. Tevens via de mail de links naar de webshop van de betreffende artikelen toegestuurd gekregen.

Positieve punten

goed bereikbaar, goed meedenken met de klant, snelle service.

Linders

Na telefonische informatie over type buismotor heb ik deze besteld welke twee dagen later netjes werd afgeleverd.
Ben zeer tevreden over levering en zit nu te genieten onder ons terrasscherm.

Positieve punten

Snelle levering en goede telefonische uitleg

Zeer correct bedrijf makkelijk te bestellen goede communicatie

Duidelijke communicatie

Ga zo door

Erg tevreden. Weliswaar had de persoon met wie ik gebeld had meer moeten vragen om te weten te komen of ik een LT of een SLT buismotor nodig had. Er zat per slot van rekening een SLT in. Verkeerde... Erg tevreden. Weliswaar had de persoon met wie ik gebeld had meer moeten vragen om te weten te komen of ik een LT of een SLT buismotor nodig had. Er zat per slot van rekening een SLT in. Verkeerde (LT) werd opgestuurd, maar vervolgens ben ik meer dan uitstekend geholpen om in het bezit te komen van een SLT motor. Hulde! zelfs de retourkosten van de eerste motor nam Aluparts voor haar rekening

Positieve punten

Klantvriendelijk, klant staat duidelijk voorop

Ja een LT motor kan niet in een zonnescherm met een dichte cassette. Dat was wel handig geweest als ze dat wisten

den Hollander

Zeer goede afwerking van de bestelling

Vele

Bestelling geplaatst en vrij snel werd mijn bestelling geleverd

Snel, acuraat

Zorgvuldig ,accuraat en snelle levering. Ik zocht een zonnewering hendel van een heel oud scherm en ik kon het vinden bij hen . Telefonisch geholpen en via internet besteld. Aanrader.

service en kennis

nee

Alles keurig op tijd geleverd, en een zeer goed advies gekregen, dank

Ophalen bestelling

opgehaald bij wemmehove, ik zocht echter in eerste instantie ook naar een bordje van aluparts. Dit gaf voor mij wat verwarring