Aluparts

Marco Gebraad

Ik heb via de website 3 profielen op maat besteld. Deze waren binnen 24 gemaakt en ook nog bezorgd. Dit is wel heel erg snel! De producten waren zeer goed verpakt en zijn precies zoals ik bedoeld... Ik heb via de website 3 profielen op maat besteld. Deze waren binnen 24 gemaakt en ook nog bezorgd. Dit is wel heel erg snel! De producten waren zeer goed verpakt en zijn precies zoals ik bedoeld had. dat ik De website is ook erg duidelijk. Ik vond de bezorgkosten wel erg fors.

Positieve punten

goede duidelijke website, snelle service, producten van goede kwaliteit, producten goed verpakt.

CvD

Dit is de eerste keer dat ik online iets bestel bij dit bedrijf. Het betrof een draaistang voor een zonnescherm. De bestelling werd snel en keurig verpakt bezorg. Het product voldeed aan mijn... Dit is de eerste keer dat ik online iets bestel bij dit bedrijf. Het betrof een draaistang voor een zonnescherm. De bestelling werd snel en keurig verpakt bezorg. Het product voldeed aan mijn verwachting. Indien nodig zal ik zeker weer een beroep doen op dit bedrijf.

Perfect

Alles

Bestelling is perfect uitgevoerd

Positieve punten

goede voorlichting over de artikelen

misschien iets sneller verzenden

Uitstekend. Bestelling vlot en correct geleverd.

Snelle levering.

Positieve punten

Verkopen complete buismotorsets. Dus kan bijna niets misgaan.

Misschien een filmpje plaatsen op internet hoe te plaatsen.
Vervangen buismotor is prima zelf te doen maar met wat extra tips waaraan te denken voorkom je beginnersfouten.

Prima, ook snelle reactie op email en telefonisch contact

Laat briefje achter waar is bezorgd

Wim

Top

Prima! Snelle levering!

Alle punten.

marco

Buismotor besteld

Positieve punten

Duidelijke website ook voor de evt benodigde montage onderdelen.