Aluparts

Geweldig advies, goede service

Advies

N.v.t

Craats

Snelle levering en goede service

Beekers

Een goed spullen en snel geleverd

Duidelijk site

Geen ga zo door

Mareike

Zeer tevreden. Woensdagavond 2 oogwindwerken (mooi woord) besteld. Deze werden vrijdags al bezorgd. De screens piepen en kraken niet meer bij het op- en neerdraaien. Goed ook dat de maatvoering op... Zeer tevreden. Woensdagavond 2 oogwindwerken (mooi woord) besteld. Deze werden vrijdags al bezorgd. De screens piepen en kraken niet meer bij het op- en neerdraaien. Goed ook dat de maatvoering op de site vermeld wordt, daardoor geen enkele twijfel gehad of ik de juist besteld had.

Positieve punten

De nauwkeurige omschrijving van het product, inclusief alle maten.

Geen.

Winters B.A.

Onlangs een buismotor voor een terrasscherm besteld, die uiteraard geleverd is. Zoals de site laat zien is dat ook gebeurd binnen de daarvoor geldende termijn. Mede dankzij hun advies welke motor en... Onlangs een buismotor voor een terrasscherm besteld, die uiteraard geleverd is. Zoals de site laat zien is dat ook gebeurd binnen de daarvoor geldende termijn. Mede dankzij hun advies welke motor en toebehoren ik het beste zou kunnen kiezen is het ook perfect gelukt. Dus nu bezit ik een op afstand bedienbaar terrasscherm die ook nog minder lawaai maakt.

Snelheid van levering,
Juiste advies,
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beter nakijken of alle schroefjes en moertjes bijgeleverd zitten. ( in mijn geval niet).
Beschrijving van geleverde motor mag wat uitgebreider. Niet iedereen heeft een zonwering bedrijf. (Brel).
Zelfs bij Brel kan ik geen documentatie vinden waar alle knopjes voor zijn aan de achterkant van de afstandsbediening. Ik begrijp dat het natuurlijk voor meerdere doeleinden gebruikt kan worden, maar ik wil toch weten waar het voor zou kunnen dienen.

Ruime keus voor het artikel wat ik zocht en scherpe prijzen. Duidelijke webshop met goede foto's en omschrijvingen.

Positieve punten

Snelle reactie op gestelde vragen.

Verstrekken van verzendinformatie zoals welke koerier en track & trace code.

Hans Hallie

Artikelen zijn goed te bestellen op een duidelijke website en de bestelling werd binnen 24 uur geleverd.

- Makkelijk te bestellen
- Vlotte afhandeling
- Zeer snelle levering

Perfect! Prima geadviseerd.

Prima gesdviseerd!

Is goed

snel leveren

Chris Flick

Komen levertijd keurig op tijd na met goede informatie. Prima om zaken mee te doen.

Positieve punten

Duidelijke website. Goed werkende orderafhandeling.

Niet.