Aluparts

Het is de eerste keer dat ik spullen bij deze bedrijf heeft besteld en ik moet zeggen dat de service heel goed was. Goeie informatie en snel en vertrouwbaar service met

Positieve punten

Klanten goed te woord staan
Ze neem hun tijd om je te helpen

Can Erik

Prima.

Positieve punten

Prijzen zijn goed, levering netjes.

Klant kan iets beter op de hoogte gehouden worden in geval van vertragingen bij leveringen. Afwijkende leverdata zouden gemeld moeten worden voordat de klant daar zelf om vraagt.

Keurig en goed

A.J. Bakkelo

Ik heb (nog maar) één keer een bestelling gedaan en met de uitvoering daarvan ben ik uitermate tevreden. Het ging om een alu-profiel met een bijzondere maatvoering ter versteviging van een... Ik heb (nog maar) één keer een bestelling gedaan en met de uitvoering daarvan ben ik uitermate tevreden. Het ging om een alu-profiel met een bijzondere maatvoering ter versteviging van een zelfaangelegd terras. Men was wel bereid een bestaand profiel op maat te freezen, maar men gaf gelijk aan dat dat (zeker voor slechts één exemplaar) een kostbare aangelegenheid zou gaan worden. Men adviseerde me het eens te proberen met een op voorraad zijnd profiel waarvan de maten erg dicht in de buurt van het gewenste kwamen en dat lukte (met enkele kleine kunstgrepen).

Positieve punten

Aluparts denkt met je mee en levert (als je precies aangeeft wat de bedoeling is) desnoods exact op maat.

Ik vind de verzend- en transportkosten, vergeleken met diverse webshops nogal aan de hoge kant (maar dat weet je want het staat op de website natuurlijk al aangegeven). Ben het zelf dus maar gaan... Ik vind de verzend- en transportkosten, vergeleken met diverse webshops nogal aan de hoge kant (maar dat weet je want het staat op de website natuurlijk al aangegeven). Ben het zelf dus maar gaan halen. (ca. 100 km. vv., maar dat kon ruimschoots uit).

Zeer goed

Positieve punten

Dat er op alle mogelijke manieren een oplossing wordt gezocht als er een probleem is

K. Peters

Prima service, snelle verzending.

Lage bezorgkosten

N.v.t.

J.Hensbergen

Geweldig alle info kunnen vinden op de website.
Daarna alles besteld binnen 2 werkdagen geleverd !

Positieve punten

Duidelijke info over echt alles wat je wil weten over in mijn geval buismotor.
Supersnelle levering.

nvt

J. Grupstra

Een super bedrijf, na een defect onderdeel direct een nieuwe gestuurd zonder gemor en gezeur

Positieve punten

Snelle reactie op de mail en een hele snelle service

Bestelling te lang na afgesproken datum geleverd ongeveer een week later, alle bestelde artikelen waren op voorraad, toch duurde 10 dagen om te leveren.

Positieve punten

Artikelen niet op de bouw markt te vinden

Zet duidelijk op de site dat lever tijd 10 dagen ongeacht of de artikelen op voorraad of niet.

Reactie Aluparts:

Bedankt voor uw bestelling en het plaatsen van uw beoordeling! Wij vinden het jammer dat u het gevoel heeft dat onze levertijd langer is dan wat wij op de website vermelden. Uw bestelling is op... Bedankt voor uw bestelling en het plaatsen van uw beoordeling! Wij vinden het jammer dat u het gevoel heeft dat onze levertijd langer is dan wat wij op de website vermelden. Uw bestelling is op 24-06 om 22.51u bij ons binnengekomen en de volgende ochtend direct in behandeling genomen. Uw bestelling hebben wij vervolgens 6 werkdagen later op 02-07 verstuurd. De profielen die u heeft besteld vermelden echter op drie plaatsen de levertijd, juist om misverstanden te voorkomen. Onder de bestelknop van de producten die u heeft besteld staat een levertijd van 8 werkdagen vermeld. In de productomschrijving van uw bestelde producten staat tevens een gemiddelde levertijd van 5-7 werkdagen vermeld. Voordat u de bestelling plaatst wordt per product in de winkelwagen de levertijd ter verduidelijking nog eens aangegeven zodat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan. Mocht u producten tegenkomen waar de levertijd niet wordt vermeld kunt u dat aan ons doorgeven zodat wij dit kunnen aanpassen. Wij hopen u nog eens in onze webshop te mogen begroeten.

Snelle levering, op maat gemaakt zoals afgesproken: Perfect!

Positieve punten

Snelle levering en precies zo gemaakt als afgesproken.

De prijs zou misschien iets lager mogen zijn, maar ik ben tevreden!