Aluparts

niet direct

Goed,duidelijk en snel

Levering

Mw. W. Aspeling-Zijlstra

Erg goed. De knikarm van ons zonnescherm begaf het. Onze zoon had op internet Aluparts gevonden. Jullie hadden precies het benodigde onderdeel. Wij gingen er al van uit dat het nergens meer te... Erg goed. De knikarm van ons zonnescherm begaf het. Onze zoon had op internet Aluparts gevonden. Jullie hadden precies het benodigde onderdeel. Wij gingen er al van uit dat het nergens meer te krijgen was. Meestal is dat het geval als iets 25 jr. of ouder is. Onze buurman heeft het zelfde zonnescherm en dat begaf het 2 jr. geleden. Hij heeft alles afgezocht zonder resultaat. Dus zijn zonnescherm is een beetje improvisorisch gemaakt en het hangt nog...Maar toen wij vertelden van Aluparts was hij uiteraard net zo blij als wij. Hij heeft ook een onderdeel besteld en wij ook nog een voor de andere knikarm.....mocht die het gaan begeven!

Positieve punten

Dat jullie er zijn. Snelle levering en duidelijk. Klant weet waar hij aan toe is.

Zou het niet weten

Mitema

Zeer goed

Zeer rume asortiment

Nee

Betrouwbaar en Goede klantenservice

Positieve punten

Ik werd Snell en goed beholden. De bestselling was precise zoals gevraagd. Alleys klopte

Bestelling aluminium t profielen

Positieve punten

goede website, gemakkelijk bestellen, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering

nee

L J M V D Hoeven

Ik vind het een goed bedrijf met kennis van zaken

Positieve punten

Wat je bestelde kwam netjes op tijd,en waren er vragen werd er netjes op geantwoord.

Nee het ging heel goed

Rien b.

Erg goed

Positieve punten

Snelle vlotte levering van het bestelde

Geen verbeterpunten

Een bestelling van een u-profiel werd juist en zeer snel geleverd.

Positieve punten

Snelle levering tegen een redelijke prijs.

Ben

Zo hoort het te zijn,duidelijke uitleg aan de telefoon en snelle verzending!!

Positieve punten

Verstand van zaken en snelle verzending.