Aluparts

Snel advies. Snelle levering

Postverzendbedrijf Nedpak is niet echt goed. Eerste keer niet bij buren aangebeld. Tweede keer, op mijn verzoek, wel aangebeld; toen die ook niet thuis waren zijn ze weer vetrokken. Heb t... Postverzendbedrijf Nedpak is niet echt goed. Eerste keer niet bij buren aangebeld. Tweede keer, op mijn verzoek, wel aangebeld; toen die ook niet thuis waren zijn ze weer vetrokken. Heb t uiteindelijk zelf maar opgehaald

Reactie Aluparts:

Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling en voor het plaatsen van een beoordeling! Wij vinden het jammer dat u een slechte ervaring heeft opgedaan met onze transporteur. Dankzij uw melding... Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling en voor het plaatsen van een beoordeling! Wij vinden het jammer dat u een slechte ervaring heeft opgedaan met onze transporteur. Dankzij uw melding kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Wij hebben uw melding doorgegeven en hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Wij hopen u desondanks binnenkort weer te mogen begroeten in onze webshop!

G. van Kleef

Super blij met het geleverde product, de eerlijke prijs en de snelle levering en afwerking. Zeer tevreden.

Positieve punten

Eerlijke prijs, goed product, snelle levering en duielijke web-site.

Gebruiksaanwijzing iets groter letter type. ((zegt ook iets over mijn ogen)

Prima, na telefonisch advoes, de bestelling snel en accuraat gekregen. Super!

Positieve punten

Vriendelijk aan de telefoon; meedenken met de klant en heldere website. Maar vooral snelle levering van goed produkt.

Goed geholpen. Duidelijke uitleg en bereid om de tijd te nemen voor je alvorens je een aankoop doet.

Bert de Vries

Onderdelen bestelt om een screen van koordbediening elektrisch bedient te maken.

Positieve punten

Duidelijke website. Snelle levering.
Via mail duidelijk advies gekregen, buiten de motor had ik niet een nieuwe buis bestelt zonder dit advies. Was inderdaad nodig.

Echter het advies dat de Silverline motorsteun op de standaard Brel motor past was niet juist.
Door de Brel motorsteun wat aan te passen kon deze ook in het screen worden gebruikt.

A.Dudok van Heel

Voor mij de eerste keer om iets te bestellen en is mij prima bevallen, alles netjes verpakt en mooi recht aangekomen.

Positieve punten

Mooi recht materiaal en goed verpakt.

Geen.

Goede services en uitstekend verpakt voor verzending

nee

Augustus

Goede,en snelle levering

vriendelijk,overzichtelijk pagina.

Geen.

Duidelijke site. Levering op tijd

Positieve punten

Goede info over keuze buismotor.

Scherm omgebouwd van handbediening naar elektrisch. Breedte handbediening 40 mm, breedte buismotor + bevestiging totaal 20 mm. Ontbreekt:vulstuk van 20mm.

Stephanie Wessel

Mijn ervaring met het bedrijf heb ik als prettig ervaren een goede communicatie en een snelle levering!

Positieve punten

Het is fijn dat we op de hoogte gehouden worden over de status van het pakketje. Ik vond het erg prettig dat er zo goed gereageerd word op mailtjes en ook advies gegeven word.

Snelle levering.

Tot nu toe niet ben zeer tevreden.