Aluparts

Klussertje

Via chat contact gehad en uitstekend geholpen met de gevraagde producten.

Positieve punten

Onmiddellijk contact, perfecte afwerking en correcte betaling

R. de Vries/Capiton

Snelle levering, goed telefonisch geholpen.

Björn

Björn uit Loosdrecht
Alles netjes binnen gekregen.
Levertijd vind ik eigenlijk te lang zeker in verhouding tot de bezorgkosten.
Ook zouden de foto's moeten kloppen met het...
Björn uit Loosdrecht
Alles netjes binnen gekregen.
Levertijd vind ik eigenlijk te lang zeker in verhouding tot de bezorgkosten.
Ook zouden de foto's moeten kloppen met het product dat je krijgt als je een rol koord ziet verwacht je ook een rol en niet een bos.
Voor de rest goed geregeld.

B. Diepeveen/LTC De Meent

Prima website, goede producten en tijdige levering

Zie ervaring

Houden zo

Ik heb een scharnierpunt bij desbetreffende winkel gekocht ter vervanging van de gebroken scharnier bij mijn zonnewering. Aluparts had het op voorraad en had daarnaast ook een zeer concurrerende... Ik heb een scharnierpunt bij desbetreffende winkel gekocht ter vervanging van de gebroken scharnier bij mijn zonnewering. Aluparts had het op voorraad en had daarnaast ook een zeer concurrerende prijs. Product werd binnen 3 dagen bij mijn huis geleverd, echter was helaas aan een kant van de scharnier het plastic nog niet uitgeboord, dat moest ik zelf nog even naboren. Voor de rest zijn eer geen negatieve punten op te merken.

Concurrerende prijs
Het kan met de brievenpost worden verzonden om kosten te besparen, echter is er wel een risico dat jouw bestelling kwijt kan raken in het verzendproces,

Naboren aan 1 kant van de scharnierpunt

Levering buismotor via webwinkel

duidelijke website, snelle levering

Voor de 1e keer bestelling geplaatst, afspraak nagekomen.

Na wat gepuzzel met de afstelling werkt het perfect

Snelle levering na betaling

Iets duidelijkere instalatieuitleg voor minder elektrichtechnise mensen

RP te H

Juiste onderdeel, wat ik besteld heb , kreeg ik snel en netjes op tijd.
Past perfekt.

Positieve punten

wat ik zocht hebben ze en voor een juiste prijs.

Nee

Marc van Blerk

Snelle hulp via telefoon en mail, prima producten en snelle bezorging

Positieve punten

Naast alle op de site vermelde maten, ook afwijkende afmetingen mogelijk.
Makkelijk betalen

Ik vond de verzendkosten van 28 euro niet in proportie staan tot de order van 29 euro, maar dit komt waarschijnlijk omdat het over lang (3m) materiaal gaat.

Reactie Aluparts:

Hartelijk dank voor uw feedback, en uw bestelling! Het klopt dat bij langere ladingen (zoals aluminium profielen van 3 meter lang) de verzendkosten buiten verhouding van de orderprijs toenemen. Dit... Hartelijk dank voor uw feedback, en uw bestelling! Het klopt dat bij langere ladingen (zoals aluminium profielen van 3 meter lang) de verzendkosten buiten verhouding van de orderprijs toenemen. Dit heeft te maken met de transporteur en de aanverwante handling- en verzendkosten. Wij kunnen in uw geval begrijpen dat dit voor uw order de totaalprijs heeft doen stijgen. Het is voor ons dan ook belangrijk dat de verzendkosten al in de winkelwagen worden getoond zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. We hopen u graag nog eens te mogen begroeten in onze online shop!