Aluparts

Ik heb een onderdeel voor mijn zonwering gekocht. Dit werd snel en correct geleverd.

Uitstekend

Positieve punten

Duidelijke hulp bij installatie problemen

Geen idee

Goede behandeling

snelle en corecte levering

Positief, snelle levering, en snelle actie toen bleek dat bij de levering een fout onderdeel in de verpakking zat. (Buiten hun schuld om).

Onderdelen kozijn besteld

snelle levering

nee

lindeboom kozijnen en zonwering

Prima, de levering duurde wel wat lang maar na een telefoontje werd de situatie uitgelegd en werd de mogelijkheid om te annuleren aangeboden. er was geen spoed bij de bestelling dus hier is geen... Prima, de levering duurde wel wat lang maar na een telefoontje werd de situatie uitgelegd en werd de mogelijkheid om te annuleren aangeboden. er was geen spoed bij de bestelling dus hier is geen gebruik van gemaakt.

eerder contact opnemen

Biem

Bij Aluparts de buismotor gevonden die ik nodig had. Bestelproces liep gesmeerd, product kwam op tijd en was goed verpakt. Ik zou er de volgende keer weer bestellen.

Overzichtelijk

Kenengineering en consultancy

Betrouwbaar en snel

Positieve punten

Goede uitleg, snelle levering. Toen er abusiveliek iets bleek te ontbreken, werd de klacht snel opgelost.

Eigenlijk niet. Misschien kunnen ze ook wat filmpjes op de site plaatsen met installatie-tips. Die zijn nl.bij de concurrent te vinden.

Zeer goed, wel zie ik als verbeterpunt een duidelijker uitleg voor leken over het eindproduct, Welke kant gelakt wordt en dergelijk. Ik vond dit voor een leek moeilijk te begrijpen.

Service, meedenken

zie boven duidelijk in de website over waar de lak komt e.d.

Reactie Aluparts:

Hartelijk dank voor uw feedback! Indien uw verbeterpunt de informatievoorziening van de maatwerk aluminium profielen betreft, klopt het dat dit niet altijd even duidelijk werd weergegeven welke... Hartelijk dank voor uw feedback! Indien uw verbeterpunt de informatievoorziening van de maatwerk aluminium profielen betreft, klopt het dat dit niet altijd even duidelijk werd weergegeven welke zijde van de gewenste kleur wordt voorzien. De informatie is reeds aangepast in de benaming van het profiel. De afbeelding van het profiel toont tevens de zijde waarop de kleur zal worden aangebracht. Wij hopen dat dit aan uw verwachtingen voldoet. Mocht u echter nog meer tips hebben dan horen wij dat natuurlijk graag! Dankzij uw feedback kunnen wij onze informatievoorziening op Aluparts.nl blijven verbeteren.

Mooijman

Uitstekend

Positieve punten

Overzichtelijke site, scherpe prijzen en snelle en correcte levering

naar onze mening zijn de verzendkosten onnodig hoog.