Aluparts

Berry Jansen

Uitstekend en correct

Positieve punten

Op tijd geleverd en juiste apparaat wat besteld is geleverd

Niets

Jan Verhoeven

Bestelling alu hoekprofiel

Positieve punten

Goede uitleg via telefoon over hoe transportkosten te reduceren
Levering voorzien van houten lat om profiel te beschermen voor buiging etc tijdens transport

Nvt

Piet Van der Maden

Zeer duidelijke website , gedetailleerd maar toch overzichtelijk ; gemakkelijk om keuze te maken .

Positieve punten

na order plaatsen al binnen enkele dagen bericht , dat de materialen klaar stonden voor ophalen . Uitstekende kwaliteit en afwerking van het bestelde !

geen .

Gerty Zoetekouw

Goede ervaring

Lekker snel afhalen

R. V.

Snelle levering van de juiste producten.

Snelle levering.

Jacques De Zeeuw

J de zeeuw

Positieve punten

Kwaliteit is perfect maar de handleiding voor het monteren van het bijgeleverde onderdeel motor steun ontbrak waardoor we heel veel tijd verloren alvorens wij de montage wijze hadden uitgevonden en... Kwaliteit is perfect maar de handleiding voor het monteren van het bijgeleverde onderdeel motor steun ontbrak waardoor we heel veel tijd verloren alvorens wij de montage wijze hadden uitgevonden en ook ontbraken 2 st benodigde rvs boutjes en moertjes M6
En de bijgeleverde handleiding van Somfy was erg onduidelijk en in alle talen behalve NL wij hadden nog geprobeerd te bellen maar slechts een antwoordapparaat
maar inmiddels draait alles perfect

Betere handleiding heb

Alfred Veening

Goede producten en snelle levering

oberzichtelijke site

nee

Hans Bisschop

Gezocht naar een buismotor voor een zonnescherm en hier gevonden.

Positieve punten

Goede kennis van zaken en snelle levering.

Willem Lunteren

Zijn goed

Positieve punten

Leveren wat je besteld en scherpe prijs

Sneller leveren

Erik Borst

Bij Aluparts een nieuwe buismotor besteld voor ons zonnescherm. Bij het bestellen leek het of enkele essentiële toebehoren niet op voorraad waren. Aluparts bleek goed bereikbaar per telefoon en de... Bij Aluparts een nieuwe buismotor besteld voor ons zonnescherm. Bij het bestellen leek het of enkele essentiële toebehoren niet op voorraad waren. Aluparts bleek goed bereikbaar per telefoon en de vrouw die ik aan de telefoon kreeg ontdekte bij controle van de voorraad dat de benodigde onderdelen in ruime mate voorradig waren. Kennelijk een fout in het digitale systeem. De bestelling verliep soepel en anderhalve dag later werd de motor en toebehoren bezorgd.

Positieve punten

Goed bereikbaar per telefoon. Vriendelijke en accurate service. Snelle levering.

nvt