Aluparts

HB Kruithof

Sinds 2016 hebben wij een buismotor met afstandsbediening naar volle tevredenheid. Laatst hadden wij een weigerende afstandsbediening, even gebeld en direct opgelost.

Positieve punten

Via de telefoon goede en deskundige adviezen.
Prima producten.
Snelle levering. Korte communicatie-lijnen.

Geen, prima, ga zo door!

Beste meneer/mevrouw Kruithof,
Fijn dat we konden helpen!

Paul

Veel aanbod, besteld en snel geleverd

Veel aanbod, besteld en snel geleverd

Beste Paul,
Fijn dat u kon vinden wat u zocht. Dank u wel voor deze mooie review!

marcel koopmans

Snelle levering en goede service

Positieve punten

Ik had een dubbele bestelling gedaan en er werdt zonder probleem 1xverzendkosten terug gestort.

Beste meneer Koopmans,
Natuurlijk, alleen maar mooi dat u nog een bestelling geplaatst heeft, dat moet natuurlijk niet afgestraft worden! Bedankt voor deze mooie 5-sterren review.
Met...
Beste meneer Koopmans,

Wim

Ze doen wat is afgesproken.

Snelle levertijden

Beste Wim,
Mooi dat het pakket er snel was, en bedankt voor de review!

OKKE DEVILEE

Duidelijke communicatie, onder ander met langere levertijd.
keuze voor annulering of langer wachten

Positieve punten

direct handelen c.q. oplossing zoeken, ivm langere levertijd even een sample voor mijn klant prima

Beste meneer Devilee,
Fijn dat u zo tevreden bent met de oplossing en communicatie, ondanks de langere levertijd. Bedankt voor de mooie 5-sterren review!
Lisette...
Beste meneer Devilee,

Piet Hovens

Snelle levering, goede kwaliteit, zijn zeer tevreden.

Positieve punten

Ruim aanbod, en goede beschrijving van het product.

Zie zo geen verbeterpunten

Beste meneer Hovens,
Dank u wel voor deze mooie 5-sterren review!

F Vonk

Kwaliteit voor je geld

Goed prijs

Beste meneer Vonk,
Bedankt voor de mooie review!

Matser

Prima levering

snel

Beste meneer/mevrouw Matser,
Dank u wel voor deze 5-sterren review!

MPJM Van Ninhuys

Omdat ik in mijn omgeving geen bedrijf kon vinden voor mijn rolluik reparatie online gaan zoeken voor een bepaald onderdeel wat ik ook zelf kon bestellen en vervangen.
Moet het onderdeel alleen...
Moet het onderdeel alleen nog plaatsen.

Positieve punten

Makkelijk gevonden online en ook besteld, levering/bezorging ging ook vrij snel.

Beste meneer/mevrouw Van Ninhuys,
Wat fijn dat u h het benodigde onderdeel snel kon vinden. Bedankt voor de mooie review en succes met het vervangen van het onderdeel!
Met vriendelijke...
Beste meneer/mevrouw Van Ninhuys,

Gerard Van Leijen

Eerst gebeld om zeker te weten welke vervangende Somfy motor ik nodig had. gelijk hebben ze mij verteld welke ik moest hebben en welke motorsteun en adaptieset ik mee moest bestellen. ze denken mee... Eerst gebeld om zeker te weten welke vervangende Somfy motor ik nodig had. gelijk hebben ze mij verteld welke ik moest hebben en welke motorsteun en adaptieset ik mee moest bestellen. ze denken mee met de klant en dat schort bij sommige bedrijven. ze zijn niet de goedkoopste maar leveren wel naar volle tevredenheid en dat is ook heel belangrijk. over garantie of defecten kan ik niet oordelen maar dat zal ook wel goed zitten.

Positieve punten

Snel contact met een medewerker en een overzichtelijke site.

Tot nu toe geen een.

Beste meneer Van Leijen,
Fijn dat alles gelukt is! Heeft u de zonwering weer mooi voor elkaar voordat het warme weer begint.