Aluparts

Lydia Jansen

Fijn bedrijf, doen wat ze zeggen

Guy Van Echelpoel

Beloofde levertermijn aangehouden.
Kwaliteit bestelde producten ok!

Nog sneller leveren. ;-) (grapje hoor... ik ben me ervan bewust dat zaken hun bestel-/productie-/levertermijn nodig hebben.

Chris Tromop

Simpel, goed en correct.

Zie boven

Jacques Van Gorp

Correct, op de afgesproken tijd

zie hierboven

JM V Zunderd

Duidelijkheid
Service
En goed contact
Voor mij een prima ervaring

Duidelijke site
Goed contact
Aangeschafte artikel goede kwaliteit/maatvoering

Geen tot zover

Michel Van Rein

Positieve punten

Woensdag besteld en vrijdag in huis.

Sjaak Koring

Vlot het juiste onderdeel geleverd voor een goede prijs

Positieve punten

Duidelijke informatie op de website, ruime keuze

Lucas

Slechte service. Ik had gevraagd of ze een oplossing hadden om mijn zonnescherm elektrisch te maken. Daarbij heb ik de link van het zonnescherm, foto's en een tekening van het profielaanzicht van de... Slechte service. Ik had gevraagd of ze een oplossing hadden om mijn zonnescherm elektrisch te maken. Daarbij heb ik de link van het zonnescherm, foto's en een tekening van het profielaanzicht van de buis gestuurd. Zonder twijfel en zonder verdere vragen vertelden ze mij dat ik de spullen nodig had voor een Octopijp 70mm. Bestelling binnengekregen maar pastte niet. Vervelend, maar kan gebeuren. Volgens hun eigen voorwaarden krijg je een retourlabel wanneer het een fout vanuit Aluparts is. Toen ik om een retourlabel vroeg werd er moeilijk gedaan en moest ik de verzendkosten zelf betalen. Dit omdat ik blijkbaar geen maat had opgegeven van de peesgroef. Ik als leek zijnde weet niet eens wat een peesgroef is en om deze maat is mij ook niet gevraagd. Hun vinden het mijn eigen fout is omdat ik een bepaalde maat niet heb doorgegeven waarvan ik niet wist dat ze deze nodig hebben. Blijkbaar had ik beter advies aan de lokale bakker kunnen vragen, want Aluparts weet zelf niet om welke maten ze moeten vragen.
Hier bestel ik in iig niet meer.

Snel geleverd

Betere service, jezelf houden aan je eigen voorwaarden.

R Hoiting

Positieve punten

Extra kosten order vallen tegen

F. H. C. Horst

Veel keus en duidelijke maatvoering