Aluparts

Curd Christiaens

Heel goed

Stiptheid

Jammer dat jullie geen screens in België kunnen leveren

Ingrid Martis Martis

Ik vind de service prima en ik ben tevreden mee ik heb mijn bestelling keurig op tijd ontvangen

Positieve punten

Geeft goede feedback en is servicegericht

Het bedrijf werkt prima en gaat goed met klanten om

Klein puntje snel opgelost!

Positieve punten

Goede en kwalitatieve levering, maar één onderdeel ontbrak. Dat kan gebeuren en dan zie je vaak hoe een bedrijf echt in elkaar steekt. In dit geval top: het ontbrekende deel is zonder gezeur zeer... Goede en kwalitatieve levering, maar één onderdeel ontbrak. Dat kan gebeuren en dan zie je vaak hoe een bedrijf echt in elkaar steekt. In dit geval top: het ontbrekende deel is zonder gezeur zeer snel nageleverd. Helemaal top dus!

Dirk Wijnendaele

Martin Bruggeman

Afdekkapjes voor kunststof kozijnen

goed en snelle levering

Krijnsen

Ik zocht op internet om 'Aluminium Strips 60x5' en vondt bovenaan twee aanbieders. De ene aanbieder kon deze enkel leveren in lengtes van 2 meter, Aluparts in de - voor mij gunstiger, in verband met... Ik zocht op internet om 'Aluminium Strips 60x5' en vondt bovenaan twee aanbieders. De ene aanbieder kon deze enkel leveren in lengtes van 2 meter, Aluparts in de - voor mij gunstiger, in verband met reststukken - lengte van 3 meter. Qua prijs was er nauwelijks verschil. Wel bleek Aluparts ook nog eens een afhaalmogelijkheid te hebben in de buurt. Daarmee verviel de onzekerheid t.a.v. de leverdatum, kon ik binnen 2 dagen aan de slag met mijn materiaal. Kortom: Aluparts is voor mij dé aluminium leverancier voor de particulier in het Noorden.

Positieve punten

Leveringsprogramma; vrijwel alle voorkomende basisprofielen in de juiste lengte.
Inrichting van de website; intiutief zoeken en bestellen.
Vestiging in de buurt.

Het was bij het afhalen niet direct duidelijk of men mij had zien binnenkomen, er was op dat moment niemand 'in de winkel'. Na 1-2 minuten kwam er iemand - bij toeval? Wellicht dus een bordje -... Het was bij het afhalen niet direct duidelijk of men mij had zien binnenkomen, er was op dat moment niemand 'in de winkel'. Na 1-2 minuten kwam er iemand - bij toeval? Wellicht dus een bordje - eventueel met bel - op de balie zetten?

Fokko Hut

Zeer tevreden

snelle levering
zeer goed geholpen aan de telefoon voor het gene wat ik moest hebben en waar ik aan moest denken

geen tips nu

Joop Staub