Aluparts

Joost Nieuwenhoven

Snel en goed

Positieve punten

Snelle levering, groot assortiment, nette verpakking

Ga zo door

Leverd snel

M Groen

Prima .

Positieve punten

Het produkt doet wat het ook moet doen

Hans De Jong

Prima. Na drie werkdagen berichtte Postnl dat de bestelling was afgeleverd. Het brienbuspakket zat echter niet in mijn brievenbus. Na twee dagen wachten contact opgenomen met Aluparts en het gemeld.... Prima. Na drie werkdagen berichtte Postnl dat de bestelling was afgeleverd. Het brienbuspakket zat echter niet in mijn brievenbus. Na twee dagen wachten contact opgenomen met Aluparts en het gemeld. 3 dagen later wel in de brievenbus.

Zie boven

J Jansen

Netjes bericht gekregen dat pakket onderweg was

Idem

Nee

Henri CUYVERS

Normale levering. Een 24h service moet ook zelden, het doet de portkosten alleen maar stijgen. Vindt de portkosten wel hoog voor een enveloppe die ook per post kon verstuurd worden.

Positieve punten

Normale service , geen sneldienst.

Enveloppepost niet met koerier versturen, kost alleen maar veel geld voor kleine artikelen die minder kosten dan de portkosten.

Reactie Aluparts:

Beste meneer Cuyvers,
Beste meneer Cuyvers,
Dank u wel voor uw review. Helaas bestaat er geen brievenbuspost van Nederland naar België waar we als bedrijf gebruik van kunnen maken, anders hadden we dit zeker gebruikt. Binnen Nederland kunnen we dit gelukkig wel gebruiken voor enveloppes.
Team Aluparts

Peter Zwanenburg

Positieve punten

Perfecte levering. Heel goed verpakt materiaal

Levertijd zou beter kunnen maar is geen echt issue

Robert

Heel erg positief