20992 beoordelingen

20992 Reviews

Helemaal geweldig.

Hi,
Bedankt voor je enthousiaste reactie! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent. We blijven ons inzetten om deze ervaring keer op keer te bieden. Mocht je nog iets willen toevoegen of vragen hebben, laat het gerust weten!
Roxanne

Leuke informatieve training

Goed uitleg en vanaf nu vertrouwen dat je bij een situatie weet wat je moet doen.

Redelijk goed ervaring. Soms wat slechte uitleg en niet alle zaken worden behandeld die in het examen voorkomen.

Hi,
Helaas kunnen we geen persoonlijk contact met je opnemen omdat je de feedback anoniem hebt ingevuld, maar we zouden graag met je in gesprek gaan. Je kunt ons bereiken via e-mail op info@ARBOcentrum.nl of telefonisch op +31 (0) 88 123 0 888.
Mylene

Gea Sloeserwij

Echt heel goed gedaan en verliep zeer voorspoedig, kortom heel blij mee!

Hi Gea,
Bedankt voor je enthousiaste feedback! Fijn om te horen dat alles voorspoedig verliep en dat je er blij mee bent. We hopen je in de toekomst weer te verwelkomen!
Met veilige...
Hi Gea,