Onze ervaring met Autoschade Heijmans was zeer positief.Hoewel het lang heeft geduurd voordat we terecht konden, werd de schade binnen 3 dagen hersteld, en hadden we onze blinkende,gladde bolide... Onze ervaring met Autoschade Heijmans was zeer positief.Hoewel het lang heeft geduurd voordat we terecht konden, werd de schade binnen 3 dagen hersteld, en hadden we onze blinkende,gladde bolide weer terug.Vriendelijke mensen ook!

Werd keurig te woord gestaan en de schade is prima hersteld

Goede service en vriendelijk

Vriendelijk, meedenkend en hulpvaardig. Duidelijke uitleg en afspraken.

Zeer prettige medewerkers. Duidelijke uitleg wat ze gaan doen en welk prijskaartje eraan hangt.

Vriendelijke mensen en duidelijke informatie. Ze komen na wat er afgesproken is. Goede service en afwikkeling van de schade.

Ontzettend goed en snel geholpen. Gebeld over een schade en dezelfde dag kon de auto nog op intake. Een week later kon de auto herstelt worden en binnen 2 dagen kon ik weer in een herstelde auto op... Ontzettend goed en snel geholpen. Gebeld over een schade en dezelfde dag kon de auto nog op intake. Een week later kon de auto herstelt worden en binnen 2 dagen kon ik weer in een herstelde auto op pad. Topservice dat de auto piekfijn weer werd afgeleverd.

Prima geholpen,de auto was in een halve dag gerepareerd en ook prima service bij thuis brengen en ook weer ophalen na de reparatie.

Ik word snel geholpen, de auto wordt ook keurig gemaakt. Ben een zeer tevreden klant.