Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te...
Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te regelen.

Alles prima en conform afspraak verlopen.
Uitgevoerde reparatie uitstekend.
Informatie medewerksters compleet en ruim voldoende.

Reactie ASN Autoschade Dévak Venlo:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie!
Wij zijn blij dat voor u alles naar tevredenheid is geweest.
Autoschade Devak

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn ervaring is hartstikke goed

Over het algemeen goede service in de zin van schade die hersteld wordt, voorruit zit er netjes in.

Wel zouden volgende punten naar mijn idee beter kunnen:

1: Communicatie...

Wel zouden volgende punten naar mijn idee beter kunnen:

1: Communicatie zou iets beter mogen, ik wist bijvoorbeeld niet omdat ik een origineel onderdeel wilde laten monteren dit langer zou duren met aanvragen bij de verzekering, dit werd ook niet gecommuniceerd waardoor ik zelf heb moeten bellen wat de status was.

2: Verder vond ik na vervanging van de auto overal in de voorzijde van de auto nog rommel van de oude kit, en er zaten 2 vetplekken (zwarte handafdrukken) op het dashboard. Deze heb ik er zelf nog af mogen poetsen.

Schade aan auto is prima gemaakt, ook een kras die iets verderop zat is zonder te vragen netjes meegenomen, echt een pluspunt! Tesla ook volledig opgeladen en schoon terug gekregen, prima service.... Schade aan auto is prima gemaakt, ook een kras die iets verderop zat is zonder te vragen netjes meegenomen, echt een pluspunt! Tesla ook volledig opgeladen en schoon terug gekregen, prima service. Schade was ook snel gemaakt. Al met al heel tevreden over ASN Venlo.

Ben goed geholpen. En zeer behulpzaam personeel klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk en accuraat personeel, ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf!

Was wel een lange wachttijd (ruim 2 maanden) voordat de schade hersteld kon worden

Ik was mijn auto totaal 3 hele dagen kwijt. Vind ik best lang voor het repareren van een bumper. Op de 3e dag had ik zelf gebeld. Ik heb maar liefst 10 minuten in de wacht gestaan en heb toen... Ik was mijn auto totaal 3 hele dagen kwijt. Vind ik best lang voor het repareren van een bumper. Op de 3e dag had ik zelf gebeld. Ik heb maar liefst 10 minuten in de wacht gestaan en heb toen opgehangen! De medewerkster zei later dat ze mij vergeten was aan de telefoon!
Dat kan toch niet!
Nu moet ik nóg een keer terugkomen want ze moeten nog een klein klepje erop zetten want dat was niet beschikbaar. Ik zei dat ik deze afspraak al bijna 3 maanden geleden had gemaakt. Ze hadden toen foto's gemaakt van de bumper. Hierop was al te zien dat er een klepje ontbrak op de bumper. Dat had toch al lang geregeld moeten zijn?!
Mijn auto is dus nog steeds niet volledig gerepareerd.