Medewerkers behandelen je zeer correct. Hebben zelfs het herstel vervroegd ivm onze vakantie afspraken.

Verkeerde kleur en niet netjes en zaten zakkers in geen goede reclame 2 keer terug geweest .

Slecht,
Niet klantvriendelijk en schade niet naar behoren opgelost/gerepareerd.

Auto netjes gemaakt. Weer als nieuw

Nette en snelle afhandeling, goede service en alles voor een keurige prijs. Auto is uitstekend gerepareerd en schoon afgeleverd

Goed en vakkundig snel geholpen. Wij konden zelfs wachten op het taxatierapport, deze werk direct uitgewerkt. Wij waren hier zeer content mee zodat wij de afwikkeling naar de verzekering ook snel... Goed en vakkundig snel geholpen. Wij konden zelfs wachten op het taxatierapport, deze werk direct uitgewerkt. Wij waren hier zeer content mee zodat wij de afwikkeling naar de verzekering ook snel konden doorsturen.

Vriendelijk personeel bij het schade opnemen, het afleveren en ophalen van de auto.
Schade vakkundig gerepareerd.
Zelfs auto gewassen en uitgezogen.

Mee denken in oplossingen snel gerepareerd

Van de schade was na behandeling door ASN Kreijne te Amersfoort niets meer waar te nemen, dus wat mij betreft is de schade goed ingeschat en vakkundig opgelost.

Zeer prettig bedrijf met vriendelijke mensen; flexibel in de schade-opname; had een afspraak gemaakt maar was toevallig eerder in de buurt en is de schade direct opgenomen. Het maken van de... Zeer prettig bedrijf met vriendelijke mensen; flexibel in de schade-opname; had een afspraak gemaakt maar was toevallig eerder in de buurt en is de schade direct opgenomen. Het maken van de uiteindelijke afspraak om de schade te herstellen verliep ook soepel. DE auto was binnen de afgesproken tijd gereed.