Remco

Makkelijk een afspraak, duidelijke communicatie en vakmanschap! Nieuw en kosteloos vervangend vervoer. Kortom hee” tevreden.

DJ

Fijne uitleg. Vriendelijk en behulpzaam. Komen afspraken na.

Joep

Mijn auto weer als nieuw en snel gerepareerd , ze hebben hem zelfs schoon afgeleverd . Leenauto was erg luxe en nagenoeg nieuw . Ik moest helaas wel wachten op onderdelen voordat ze konden beginnen.

JDM

Goede service, mooi werk afgeleverd, zeer tevreden.

Niet positief

Reactie ASN Autoschade Roosendaal:

Beste Anoniem, Ik wil u uitnodigen contact met ons op te nemen zodat wij kunnen leren van uw negatieve ervaring .
Schade is erg vervelend , dat vervelende gevoel proberen wij om te zetten naar een positieve ervaring . Misschien kunnen wij ervoor zorgen dat uw negatieve ervaring alsnog positief wordt?
U kunt ons telefonisch bereiken op 0180-599720 en per email op deijssel@asnmail.nl . Alvast bedankt voor de moeite.

anoniem

Geweldig bedrijf , zeer kundig personeel , als nieuw!

Vriendelijke ontvangst en goede service. Duidelijke communicatie over aanpak ed. Schade is keurig hersteld.

Zeer goed, echt mooie resultaten en aardig geholpen!

Keurige afhandeling van mijn op gelopen schade. Ben vriendelijk geholpen en rij inmiddels weer in me auto, die er weer als nieuw uit ziet. Erg tevreden over ASN Utrecht! Een aanrader.

Mijn wagen is weeer helemaal netjes.
Goed werk geleverd en medewerker aardig en coulant.