Mima

Prutsers…niet eens een halve ster waard.
Daar geweest voor het spuiten van achterbumper.
Met demonteren, monteren van de bumper lak links en rechtsachter beschadigd.
Proberen ze te...
Prutsers…niet eens een halve ster waard.
Daar geweest voor het spuiten van achterbumper.
Met demonteren, monteren van de bumper lak links en rechtsachter beschadigd.
Proberen ze te verdoezelen door er witte lak overheen te spuiten maar blijft zichtbaar.
Teruggegaan en dan krijg je een grote waffel van een of andere Tokkiespuiter.
Wil de fotos ook niet delen van de auto voor de reparatie en dat zegt al genoeg.
Moet nu weer een expert voor komen maar zelf wel moeilijk doen om €0,60 cent benzine die ik met de leenauto heb gereden en niet heb getankt.
Waardeloos bedrijf, je kan je auto beter zelf proberen te repareren dan hierheen te gaan……

Weliswaar een lange wachttijd maar verder is de service prima. De reparatie is goed verricht, het personeel is vriendelijk en de extra service in de vorm van het schoon afleveren van de auto is fijn!

Alles liep helemaal perfect. De auto afgeleverd en 2 dagen later weer keurig netjes gerepareerd.

Denken goed mee en zijn snel

Ronald de Roo

Nieuw portier geplaatst. Vakkundig gedaan en vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Vier dagen gebruik kunnen maken van een leenauto. Ik hoop hier nooit meer te komen, maar bij schade dan... Nieuw portier geplaatst. Vakkundig gedaan en vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Vier dagen gebruik kunnen maken van een leenauto. Ik hoop hier nooit meer te komen, maar bij schade dan zeker weer naar Pouw!

Vriendelijke en bekwame service. Je wordt goed op de hoogte gebracht over wat ze gaan doen

Zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. ASN komt afspraken na

Alles ging supersnel. Eenmaal aangemeld en alles ging automatisch.

Alhoewel we wel lang moesten wachten omdat een onderdeel niet leverbaar was, zijn we zeer tevreden over hoe de auto weer afgeleverd is. Zelfs binnen en buiten schoongemaakt. hartelijk dank!

Ik vond de hele afhandeling door ASN zeer goed.
Zowel de ontvangst, het op de hoogte houden en ook de fotos van alle stappen in het herstelproces heb ik als prettig ervaren. Ik vond de hele afhandeling door ASN zeer goed.
Topbedrijf!