Uitstekende service. Auto gebracht en direct een keurige vervangende auto mee gekregen. De schade is geweldig mooi en volledig verholpen. Bij het ophalen van de gerepareerde auto was er, net als... Uitstekende service. Auto gebracht en direct een keurige vervangende auto mee gekregen. De schade is geweldig mooi en volledig verholpen. Bij het ophalen van de gerepareerde auto was er, net als bij het brengen nauwelijks wachttijd . Vriendelijk en uiterst klantgerichte mensen.

Prima, correcte afhandeling en goede reparatie

Attent, klantvriendelijk, goed en mooi werk geleverd. Heel tevreden.

Fijne vriendelijke mensen je wordt er goed geholpen top

Prima contact, goede afspraken en deze worden ook nagekomen. Schade is perfect hersteld.

Na het leggen van contact, werd ik snel geholpen. Ik kon gelijk mijn auto achterlaten en ook over een leenauto werd ik netjes op de hoogte gehouden.

De heren van ASN Voorend de Betuwe staan voor je klaar. Duidelijk in hulp en kosten. Ze zijn vakkundig en snel. Ondanks de deuk, een fijne ervaring.

Netje en correct behandeld en afgewerkt

Slechte service. Slechte reparatie. Klant word voor leugenaar uitgemaakt. Nooit meer ASN voor mij.

Reactie ASN Autoschade Roosendaal:

Wij herkennen ons totaal niet in deze review, wees zo sportief om u bij ons te melden zodat wij de mogelijkheid hebben iets te doen aan een, voor ons tot nu toe onbekende, situatie. Team ASN Nootdorp

Mijn ervaring is heel goed geweest. Klantvriendelijk, snelle reparatie en schade voortreffelijk hersteld. Mooie leenauto.