Vriendelijke mensen en goede service. Auto werd opgehaald op afgesproken tijdstip. De volgende dag weer keurig teruggebracht. Er werd de avond voor het terugbrengen gebeld om een tijdstip af te... Vriendelijke mensen en goede service. Auto werd opgehaald op afgesproken tijdstip. De volgende dag weer keurig teruggebracht. Er werd de avond voor het terugbrengen gebeld om een tijdstip af te spreken.
De schade is keurig gerepareerd en ze hebben ook even het lampje van de bandendruk weggewerkt. Hele goede ervaring dus bij dit bedrijf.

Very professional & very good quality of repairs.

Fijn bedrijf wat z'n afspraken nakomt!

Dit keer was het eigenlijk teleurstellend in vergelijking met de voorgaande keren. Na het herstel moest ik drie keer terug omdat het herstel niet volledig was uitgevoerd. Je merkt dat het aanbod van... Dit keer was het eigenlijk teleurstellend in vergelijking met de voorgaande keren. Na het herstel moest ik drie keer terug omdat het herstel niet volledig was uitgevoerd. Je merkt dat het aanbod van schadegevallen groter is dan dat ze aankunnen wat ten koste gaat van het herstel. Daardoor het idee dat het afgeraffeld was. Desalniettemin, is het Uiteindelijk netjes opgelost door ASN. En complimenten voor de baliemedewerksers! Altijd netjes en vriendelijk!

De (hagel)schade is naar tevredenheid verholpen. Net en klantvriendelijk personeel. Nette vervangende auto.

Vlotte en duidelijke behandeling. Reparatie prima uitgevoerd.

Altijd netjes geholpen .
En reparaties super netjes uitgevoerd

Wat moet ik nog zeggen kom er al jaren 100% tevreden

Het contact met het schadeherstelbedrijf is prima verlopen.
De medewerkers hebben duidelijke informatie gegeven, dus zeer klant vriendelijk.
De afspraak is nog voren gehaald waar we...
Het contact met het schadeherstelbedrijf is prima verlopen.
De afspraak is nog voren gehaald waar we heel blij mee waren.
Alle informatie was zeer duidelijk.
Wij zijn zeer tevreden.

Prima bedrijf met een service gerichte aanpak. Komen hún afspraken na en leveren kwaliteit.