Fantastische heren die mij hebben bij gestaakt echt een 10 met een griffel

Huur auto rook niet fijn van binnen, ook relatief korte range vergeleken eigen auto maar daar wil ik niet te moeilijk over doen.. Voor een relatief kleine schade is de auto 3 weken weg geweest,... Huur auto rook niet fijn van binnen, ook relatief korte range vergeleken eigen auto maar daar wil ik niet te moeilijk over doen.. Voor een relatief kleine schade is de auto 3 weken weg geweest, waarbij eigenlijk de eerste week de auto gewoon geparkeerd stond. Bij terug krijgen van de auto misten de droppen op de wielbouten & zat er een kras aan de linkervoorzijde onder de auto. Hier direct over gebeld en op de foto's kon niet achterhaald worden dat deze er niet zat. Afgesproken dat ASN dit gaat oplossen op hun kosten daarmee is de auto terug genomen voor herstel van de kras, daarvoor kudo's want dat vind ik netjes.

Fijne ervaring gehad. Auto netjes hersteld en schoon terug gekregen.

Ondanks dat het 2 weken duurde voordat ik mijn auto terug kreeg ben ik overall tevreden. Niet alles is verholpen maar het gros van mijn toegebrachte schade is verholpen.

Zeer vriendelijk personeel. Ik werd correct en professioneel geholpen. En het belangrijkste: mijn auto is prachtig hersteld.

Prima bedrijf komt afspraken na en correcte behandeling

Duidelijk en gemakkelijk in de omgang.
Goed werk geleverd, ben tevreden.

Vriendelijke mensen die goed meedenken!

Zeer vriendelijk en correct te woord gestaan. Alle afspraken zijn stipt uitgevoerd.
De auto werd na herstel keurig schoon afgeleverd

Ik ben zeer tevreden met de manier waarop mijn schade is behandeld het personeel is klantvriendelijk en luistert goed wat het probleem is je wordt prima op de hoogte gehouden over de voortgang en de... Ik ben zeer tevreden met de manier waarop mijn schade is behandeld het personeel is klantvriendelijk en luistert goed wat het probleem is je wordt prima op de hoogte gehouden over de voortgang en de schade is tot tevredenheid perfect uitgevoerd