Bijzonder klantvriendelijk de gemaakte afspraken worden correct nagekomen.
Kwaliteit van het herstel is prima op orde

Schade is vakkundig en snel afgehandeld.
Service met vervangende auto ben ik zeer tevreden over.

Netjes behandeld en reparatie ziet er keurig uit .

Verwachtingen overtroffen! TOP! Super snel geholpen en gerepareerd, ondanks de enorme drukte bij het bedrijf. Schade was veel sneller hersteld dan ze vooraf konden garanderen.

Ervaring met Lammertink uit Rijssen is aan de matige kant. Afspraken worden pas nagekomen nadat jezelf (wederom) contact opgenomen hebt. Afhandeling van de schade werd ook nog eens uitbesteed en... Ervaring met Lammertink uit Rijssen is aan de matige kant. Afspraken worden pas nagekomen nadat jezelf (wederom) contact opgenomen hebt. Afhandeling van de schade werd ook nog eens uitbesteed en niet zelf uitgevoerd.

In mijn geval moest ik ruin 3 maanden op een onderdeel wachten, daar kan Kreijne natuurlijk niets aan doen maar het zou fijn zijn als er tussentijds van hun kant af en toe een update kwam. Ik heb... In mijn geval moest ik ruin 3 maanden op een onderdeel wachten, daar kan Kreijne natuurlijk niets aan doen maar het zou fijn zijn als er tussentijds van hun kant af en toe een update kwam. Ik heb zelf zo nu en dan gebeld of er al wat meer bekent was over het bestelde onderdeel. In al die tijd heb ik 1 email gehad dat het onderdeel in backorder stond. Ik vindt dat het voor de klant belandrijk is waar hij aan toe is.
De reperatie is verder prima verlopen.

Prima, indruk is dat ze deskundig zijn, en dat ze niet te beroerd zijn om een stapje meer te doen dan vereist wordt

Zeer goede ervaring.
Alle afspraken worden vastgelegd. Over de stand van zaken wordt gecommuniceerd zonder dat je daar naar moet vragen.
Alle afspraken worden ook nagekomen! Zeer goede ervaring.
Alle afspraken worden ook nagekomen!
Personeel is uiterst vriendelijk.

Wachttijd nogal lang (4 maanden), maar ging om een kleine schade dus maakte mij niet zoveel uit. Ik neem aan dat naar ernst van schade wordt geprioriteerd. Verder efficient, klantvriendelijk. Ik... Wachttijd nogal lang (4 maanden), maar ging om een kleine schade dus maakte mij niet zoveel uit. Ik neem aan dat naar ernst van schade wordt geprioriteerd. Verder efficient, klantvriendelijk. Ik bracht een Tesla en kreeg een Tesla als leenauto, dus fijn. Prima bedrijf.