Mansveld

Goed en perfect geregeld!

Reactie ASN Autoschade Roosendaal:

Beste heer Mansveld,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Daar doen we het voor!
ASN Autoschade Enschede

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. Bij aankomst ben ik goed geholpen, ook in het meedenken in mijn situatie. Ik kon alles vragen. De schade is super goed hersteld, ben echt blij met het resultaat.... Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. Bij aankomst ben ik goed geholpen, ook in het meedenken in mijn situatie. Ik kon alles vragen. De schade is super goed hersteld, ben echt blij met het resultaat. Ik kreeg mijn auto tip-top, helemaal schoon terug. Ik ben heel tevreden!

Heldere uitleg. Goede afspraken. Vriendelijk en behulpzaam.

Zeer klantvriendelijk. Mijn auto was later klaar en ze brachten mijn auto voor de deur.

Ik heb de dienstverlening als prettig ervaren. Goed en snel bereikbaar, zakelijk duidelijk en correct. Meedenken in mogelijkheden en alles ziet er weer keurig uit!

Rivani Cleaning

Grappig, dat ik lees dat na een beoordeling van de schade, bij diverse mensen de schade binnen een week word gerepareerd, lijken mij geen reviews die door klanten zijn geplaatst, aldaar ik na een... Grappig, dat ik lees dat na een beoordeling van de schade, bij diverse mensen de schade binnen een week word gerepareerd, lijken mij geen reviews die door klanten zijn geplaatst, aldaar ik na een taxatie 2 maanden moet wachten op een afspraak en nog geeneens een week vantevoren word afgebeld om mijn afspraak te verplaatsen wegens drukte.

En nog geeneens een datum nee u word hopelijk komende week teruggebeld.

Voor mij een -1

Simpelweg fantastisch, ontzettend netjes te woord gestaan, en een geweldige manier van aflevering!

Goede afspraken en netjes behandeld .

Ontvangst in de receptie. Prima . Er stond een leenauto klaar. Na twee dagen auto weer kunnen halen. Prima.

Goed maar ik vind het jammer als je drie schades laat herstellen dat je drie keer terug moet om het te laten corrigeren dat er iets mis is dat vind ik jammer laat iemand de auto goed nakijken voor... Goed maar ik vind het jammer als je drie schades laat herstellen dat je drie keer terug moet om het te laten corrigeren dat er iets mis is dat vind ik jammer laat iemand de auto goed nakijken voor dat hij terug komt net als het zijn eigen auto is