Goede service, en zeer treveden over de geleverde werkzaamheden.

Bediening is vriendelijk.

Schades zijn tot heden naar volle tevredenheid hersteld.

Goede technische uitvoering.
Onduidelijke planning.
Wacht maar af tot we u bellen is niet klant gericht.

Telefonisch contact was snel en correct. Duidelijke uitleg ontvangen over de werkzaamheden die gedaan moesten worden. Mijn auto is netjes hersteld en ook nog schoon geleverd.

Top geholpen ,schade is super hersteld, erg vriendelijk personeel en een prima leenauto.

Fantastisch bedrijf, goed, deskundig geholpen en zeer vriendelijk personeel.
Ben je bent een topper!

keurige leenauto mee gehad, Prima bedrijf , empathisch, zakelijk , Nette medewerkers , reparatie zou sneller mogen, maar gezien de drukte is het netjes binnen een paar dagen opgelost.
keurige leenauto mee gehad,
Ergo, niks op aan te merken

ASN autoschade Nootdorp, is echt een top bedrijf.
ASN autoschade Nootdorp, is echt een top bedrijf.
Duidelijke communicatie en het nakomen van onze afspraken nog sneller dan de verwachte datum die we in gedachten hadden, ten alle tijden telefonisch goed bereikbaar, als je zoals mij altijd een beetje nieuwsgierig bent naar de status van je auto.

Aardige mannen, snelle acties, topservice!

Persoonlijk in de afgelopen 20 jaar niet met autoschade te maken gehad. Mijn contactpersoon bij ASN nam mij als ervaren professioneel bij de hand en ik werd juist en volledig geïnformeerd.