Makkelijk afspraak te maken, vriendelijke mensen, auto weer netjes gerepareerd binnen de afgesproken tijd, goede en nieuwe vervangende auto.

Ik ben zeer tevreden over ASN Autoschade Strijk. Ik had nog nooit meegemaakt dat de auto zo ernstig beschadigd was, maar ze hebben me elke stap van het proces duidelijk uitgelegd, keurig verteld hoe... Ik ben zeer tevreden over ASN Autoschade Strijk. Ik had nog nooit meegemaakt dat de auto zo ernstig beschadigd was, maar ze hebben me elke stap van het proces duidelijk uitgelegd, keurig verteld hoe alles gaat en wat bepaalde termen als economisch totalloss betekenen.
Ook werd een keurige auto als vervangend vervoer geregeld. Ik laat mijn auto de volgende keer graag weer bij Strijk opkalefateren, maar aan de andere kant hoop ik dat dat nog lang duurt ;)

Zeer vriendelijke en goede afspraak. De auto is prima afgeleverd.

Eigenlijk zou de wachttijd langer zijn maar dankzij Jerry de auto snel terug en ziet er weer prachtig uit.Vakwerk mensen.

Goede service, vriendelijke en deskundig personeel en uitstekend werk

Fijn contact, goede service, mooi resultaat!

Zoals altijd super netjes geholpen

Zeer tevreden. Komt afspraken na. Snel en heel netjes. Nieuwe deur, auto is weer heel netjes en voor een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Erg aanbevolen dus.

Klantvriendelijkheid is TOP.
Duidelijke afspraken.
Garage denkt mee.
Kortom een aanrader.

Zeer attente eigenaar, regelt alles voor je, b.v. vervangend vervoer, vakkundig personeel.
De schade woordt heel netjes hersteld.