Goed en vriendelijk geholpen

Boll is telefonisch goed bereikbaar en er is altijd een vakkundige medewerker te vinden die met mij mee wilde denken. Boll heeft zijn uiterste best gedaan om de auto vlot te repareren ondanks het... Boll is telefonisch goed bereikbaar en er is altijd een vakkundige medewerker te vinden die met mij mee wilde denken. Boll heeft zijn uiterste best gedaan om de auto vlot te repareren ondanks het feit dat ook zij te maken hebben met grote drukte.

Zeer vriendelijke en mee denkende mensen aan de balie
auto is zeer netjes gerepareerd en schoon afgeleverd
een nette en schone leenauto mee gehad.

Aantal keer een Auto langs gebracht om te laten spuiten. Ze werken erg snel maar ook super netjes, echte vakmensen!

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Daarbij een schone auto van binnen en van buiten terug. Klantgerichte service van de mensen met wie ik contact had. Verbeterpunt: communiceren over... Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Daarbij een schone auto van binnen en van buiten terug. Klantgerichte service van de mensen met wie ik contact had. Verbeterpunt: communiceren over langere duur van het werk.

Erg goede ervaring. Vriendelijke geholpen en op de hoogte gehouden. Flexibel in vervangend vervoer. Snel antwoord op vragen etcetc. Uitstekend

Erg plezierige, klantgerichte benadering.

Prima service en contact. Enige aandachtspunt is dat er na de melding via internet geen contact op werd genomen, terwijl dat volgens de site binnen 2 dag zou gebeuren.

Net en behulpzaam bedrijf.
Schade is netjes hersteld en de auto was sneller klaar dan afgesproken.