Ik ben door het bedrijf van Peer uit Dongen prima geholpen.
Ik ben door het bedrijf van Peer uit Dongen prima geholpen.
Door rekening te houden met persoonlijke omstandigheden is de schadereparatie voorspoedig op tijd uitgevoerd ondanks dat het al zeer druk was, december 2023-januari 2024
Ik heb zelfs op mijn vraag wat oorspronkelijke lak mogen ontvangen met de juiste codes om kleine beschadigingen te verhelpen.
Vriendelijke mensen.

Goede ervaring met jullie. Een dag nadat ik schade had gemeld bij mijn verzekering werd er gebeld door jullie, om een afspraak te maken. Langs komen om schade op te nemen kon gewoon iedere dag... Goede ervaring met jullie. Een dag nadat ik schade had gemeld bij mijn verzekering werd er gebeld door jullie, om een afspraak te maken. Langs komen om schade op te nemen kon gewoon iedere dag wanneer het mij uit zou komen, perfect.

Lange wachttijd, maar daar kunnen jullie ook niks aan doen natuurlijk. Nette leen auto meegekregen, vriendelijk personeel. Goed geholpen, schade mooi gerepareerd.

Enorm lange wachttijd.
Afhandeling wat rommelig: ondanks kleine schade, later klaar dan prognose, sleutel zoek (maar wel gevonden), sweater van werknemer nog in de auto.

Duidelijke afspraken en goed klantvriendelijk contact met bedrijf.
Schade volgens afspraak netjes en op tijd gerepareerd.
Auto weer netjes en schoon weer afgeleverd

Uitstekende service wij kregen direct een leenauto mee. De auto is keurig hersteld .

Klantgericht bedrijf erg vriendelijk en meedenkend super service altijd zeer netjes beveel dit bedrijf ten zeerste aan

Vriendelijk, correct en denkt mee. Wagen keurig hersteld.

Zeer tevreden over hoe mij Yaris hersteld is. 1 woord: Geweldig