Alles uitstekend geregeld en volgens afspraak.

Super! Snelle en goede service

Snelle en goede service, auto ziet weer top uit!

Positief, vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg over de verwachte wachttijd en waarom. Maar het belangrijkste..de schade is vakkundig gerepareerd

Ik heb buitengewoon vriendelijk en kundig personeel ervaren. Meer doen dan moet, prettige uitleg. Zelf initiatief nemen door het bestellen van een Citroen C6 niet te krijgen onderdeel.

Zeer hoge servicedienstverlening. Uitmuntend in communicatie. Ontzorgende onderneming, met hoge mate van vakkundigheid.

Heel fijn contact, klantvriendelijke medewerkers met oog voor de mens. Denken met je mee en geven goed advies. Flexibel en aardig. Bedankt voor de goede service!

Ben zeer tevreden over de snelle hulpen vriendelijke ontvangst.

Al snel een afspraak kunnen maken, schadeinspectie was snel gedaan en na iets meer dan een week kon de schade al gerepareerd worden. Auto heeft 2 dagen bij ASN gestaan en ik heb in de tussentijd een... Al snel een afspraak kunnen maken, schadeinspectie was snel gedaan en na iets meer dan een week kon de schade al gerepareerd worden. Auto heeft 2 dagen bij ASN gestaan en ik heb in de tussentijd een vervangende auto gekregen.

Schade is netjes hersteld, personeel is enorm vriendelijk.

Goed bereikbaar, heldere communicatie, vriendelijk personeel.
Heel tevreden met de service.
Jammer dat ik 2 maanden moest wachten om de auto te laten repareren.