Mijn ervaring is hartstikke goed

Heel goed. De medewerkers zijn vriendelijk. Er wordt meegedacht met de klant.

Het contact en de reparatie verliepen allemaal vlekkeloos. Zeer tevreden.

Goed,goede service, snel en vriendelijk.

Deskundig en heel klantvriendelijk

Zeer tevreden klantvriendelijk en makkelijk te bereiken

Over het algemeen goede service in de zin van schade die hersteld wordt, voorruit zit er netjes in.

Wel zouden volgende punten naar mijn idee beter kunnen:

1: Communicatie...

Wel zouden volgende punten naar mijn idee beter kunnen:

1: Communicatie zou iets beter mogen, ik wist bijvoorbeeld niet omdat ik een origineel onderdeel wilde laten monteren dit langer zou duren met aanvragen bij de verzekering, dit werd ook niet gecommuniceerd waardoor ik zelf heb moeten bellen wat de status was.

2: Verder vond ik na vervanging van de auto overal in de voorzijde van de auto nog rommel van de oude kit, en er zaten 2 vetplekken (zwarte handafdrukken) op het dashboard. Deze heb ik er zelf nog af mogen poetsen.

Fijn contact en duidelijke communicatie. Goede afspraken en goede service. De auto zo schoon als nieuw terug ontvangen.

Het herstel van de schade is door ASN Uithoorn op een professionele wijze behandeld met daarbij duidelijke communicatie over de aanvangsdatum en het op de hoogte houden van de voortgang tijdens de... Het herstel van de schade is door ASN Uithoorn op een professionele wijze behandeld met daarbij duidelijke communicatie over de aanvangsdatum en het op de hoogte houden van de voortgang tijdens de uitvoering van het werk. Dank hiervoor.

Nette ontvangst en snel en daadkrachtig gewerkt aan de balie. Zeer efficiënt en de schade is ook nog goed hersteld.