Klantvriendelijk.wordt netjes te woorden gestaan.naar reparatie loopt men mee naar de auto.wordt netjes afgehandeld.

Mijn algemene ervaring is goed. Alleen heb ik een niet zo’n hoog cijfer gegeven omdat blijkt dat er een verkeerde trekhaak onder de auto was gezet. Er zat een demontabele onder en die had er... Mijn algemene ervaring is goed. Alleen heb ik een niet zo’n hoog cijfer gegeven omdat blijkt dat er een verkeerde trekhaak onder de auto was gezet. Er zat een demontabele onder en die had er ook weer onder moeten komen. Er zat een normale onder. Dit wordt wel geregeld en rechtgezet. Maar het kost weer tijd, moeite en energie van beide kanten.
Buiten dat ben ik heel tevreden.

Toen mijn zoon de auto ging ophalen bleek deze niet meer te starten, ASN had mij dit ook niet telefonisch gezegd en ze namen ook de moeite niet om te kijken wat het probleem was terwijl de auto... Toen mijn zoon de auto ging ophalen bleek deze niet meer te starten, ASN had mij dit ook niet telefonisch gezegd en ze namen ook de moeite niet om te kijken wat het probleem was terwijl de auto voordat ik het naar hen bracht wel startte.Ik ben dan ook van plan om ASN hiervoor verantwoordelijk te stellen.

Professioneel, betrouwbaar.

Net bedrijf met uitstekende klant gerichte service.

Fijn om mee samen te werken. Alles netjes geregeld!

Prima service, keurige bediening door het personeel

Vakkundig en eerlijk advies. Kwaliteit goed. Erg tevreden.

Zeer vriendelijke medewerkers en zeer goed herstel van de auto toppie

Via mijn verzekering bij dit schadebedrijf terecht gekomen. Wat een fijn bedrijf, alles was bespreekbaar en de afhandeling was super. Auto zag er weer uit als nieuw en alles verliep volgens afspraak... Via mijn verzekering bij dit schadebedrijf terecht gekomen. Wat een fijn bedrijf, alles was bespreekbaar en de afhandeling was super. Auto zag er weer uit als nieuw en alles verliep volgens afspraak en plan. Mooie schone werkvloer en prettige ontvangst. Al met al een aanrader dus.