Fijn bedrijf! Je wordt vriendelijk ontvangen, maken concrete afspraken en komen die na. Ben zeer tevreden over de dienstverlening. Bij een volgende schade ben ik weer hun klant!

Goed en net bedrijf
uitstekende geholpen met de schade afhandeling
Vriendelijke personeel

De service is geweldig. Na het brengen van mijn auto werd ik thuisgebracht en toen de auto klaar was werd hij voor de deur afgeleverd. Gewassen en gestofzuigd! Al hoop ik ze niet meer nodig hebben... De service is geweldig. Na het brengen van mijn auto werd ik thuisgebracht en toen de auto klaar was werd hij voor de deur afgeleverd. Gewassen en gestofzuigd! Al hoop ik ze niet meer nodig hebben kan ik ze van harte aanbevelen.

Heel vriendelijk, meedenkend, geen overdreven papierwinkel. Eigenlijk alles waar je op hoopt als je in zo'n situatie terechtkomt.

Zij geven zeer goed advies en zijn duidelijk over wat er gaat gebeuren. Het spuitwerk ziet er goed uit. Klantvriendelijk en eerlijk.

Goed.
Schade goed afgehandeld.
Alleen was het me vooraf niet duidelijk dat de reparatie meerdere dagen kon duren.

Ontvangst is prima maar bij opnemen van de schade werd een deel niet opgemerkt wat achteraf juist meerwerk betekende.

Ze zijn vriendelijk en de schsde snel bekeken en foto's gemaakt en kreeg een leenauto.
Het herstel was op dezelfde dag gereed en fond hert tof.

Zeer goed, al jarenlang mijn (ZLM) schade reparateur

Zeer nette en goede behandeling, weten waar ze het over hebben!