Goede service, medewerkster heeft haar uiterste best gedaan om een afspraak in te plannen.

Ontzettend goede service en klantgericht. Geen moeite wordt gespaard om een oplossing te vinden over hoe en wanneer de schade hersteld kan worden!

Contact met het schadebedrijf was prima, echter jammer dat er een afspraak moest worden gemaakt voor het bekijken van de schade binnen een (mijn vakantie) beperkte termijn. Blijkbaar een regel van... Contact met het schadebedrijf was prima, echter jammer dat er een afspraak moest worden gemaakt voor het bekijken van de schade binnen een (mijn vakantie) beperkte termijn. Blijkbaar een regel van de verzekeraar. Vervolgens is de schade binnen 7 weken gerepareerd in 2 etappes. Schade was klein en is verder netjes opgelost met een keurig gewassen auto.

Perfect geregeld, zoals altijd. Auto keurig netjes en zelfs gewassen.

Auto is netjes gemaakt.
helaas stekkertje vergeten van de vergrendeling via de deurgreep waardoor ik terug moest. Foutje kan gemaakt worden en dit werd snel opgelost.
Auto is niet...
Auto is netjes gemaakt.
Auto is niet gewassen ivm vrieskou (kreeg ik een wasbon voor), maar ook de binnenkant is niet schoongemaakt en daar lag gewoon een laagje stof en ook witte stof op bekleding en vloermatten, waarschijnlijk van het schuren o.i.d., in. Het schoonmaken van de binnenzijde van de auto had ik toch wel verwacht en vind ik echt een minpunt.
Al met al kwam het wat rommeling over.

Professioneel geholpen, leenauto gekregen en snel hersteld. Auto kwam zelfs schoongemaakt terug.
Groot pluspunt vond ik, dat ik als vrouw, nooit het gevoel heb gekregen ‘minder’ te zijn of voor onnozel gezien te worden. Bij veel garagebedrijven krijg ik dit gevoel wel. Dus zeer tevreden.

Top team, we zijn uitstekend en vriendelijk geholpen. Betrouwbaar en vakkundig adres.

Via verzekeraar hierheen verwezen. Kontakt was duidelijk en snel,vragen werden ook snel beantwoord. Gevraagde leenauto met automaat stond keuring klaar. Ophalen van de auto door omstandigheden een... Via verzekeraar hierheen verwezen. Kontakt was duidelijk en snel,vragen werden ook snel beantwoord. Gevraagde leenauto met automaat stond keuring klaar. Ophalen van de auto door omstandigheden een beetje gedoe maar uiteindelijk alles prima voor elkaar!

Prima afhandeling van de Schade;zeer klantvriendelijk; uitstekende service

Ik ben prima geholpen door de medewerkers van Autoschade Boll in Bunnik.
Ik ben prima geholpen door de medewerkers van Autoschade Boll in Bunnik.
Een duidelijke offerte en herstelplan met de dito kostenraming. Omdat ik de schade zelf moest betalen werd gezocht naar een gebruikt onderdeel om een deel van de schade te herstellen. Het eind resultaat was perfect.
Jammer is dat een mini lakschade aan mijn rechter voorbumper, ondanks een verzoek mijnerzijds, niet in de herstelwerkzaamheden was meegenomen. Ik kan dit overigens met een lakstift eenvoudig zelf herstellen.