Netjes afgehandeld. De klant weet waar die aan toe is. Ze zijn goed te bereiken en houden de klanten goed op de hoogte.

Vriendelijke mensen en er word met je mee gedacht.

Mvg

Danley

Geen vervangend voertuig;nadat de auto weer volledig klaar was, bleek dat een bij het ongeval gebroken draad niet was vervangen,daardoor nog een tweede reparatie.
Het schadeherstel op zich is...
Het schadeherstel op zich is prima gedaan.Personeel was vriendelijk.Zou ik van Peer aanraden bij anderen?Volgens jullie puntensysteem:een 6!

Professioneel, vriendelijk, correct

Doet goed wat ze moeten doen, wel lange wachtijd, maar hoor dat vaker bij garages.
Correcte service

Correcte wijze van informeren en contact.

Erg vriendelijk, geduldig en nemen echt even tijd om de schade te beoordelen. Reparatie erg netjes uitgevoerd, kreeg de auto netjes terug. Mocht een leenauto mee, 1e dag geen gebruik van gemaakt en... Erg vriendelijk, geduldig en nemen echt even tijd om de schade te beoordelen. Reparatie erg netjes uitgevoerd, kreeg de auto netjes terug. Mocht een leenauto mee, 1e dag geen gebruik van gemaakt en hebben ze mij naar huis gebracht 2e dag wel.

Uitstekend. Prettige communicatie en vakwerk geleverd.

Uitstekende dienstverlening. Net bedrijf.

Ik heb het goed ondervonden vriendelijke menen komen afspraken na er is mij zelf een rondleiding gegeven en laten zien hoe ze werken en waarmee de prijs is helemaal goed ben vriendelijk ontvangen ik... Ik heb het goed ondervonden vriendelijke menen komen afspraken na er is mij zelf een rondleiding gegeven en laten zien hoe ze werken en waarmee de prijs is helemaal goed ben vriendelijk ontvangen ik zou ze zeer aanraden ik heb mijn auto netjes en schoon terug gekregen de schade is echt mooi gemaakt je ken zien dat ze weten wat en hoe ze moeten werken top ik heb het over de vesteging pleimuide 4 ik ben erg tevreden