Ik vind het een betrouwbare schadehersteller. Ze vertellen je precies wat er gedaan is en of de schade goed te herstellen is.

Auto goed en snel gerepareerd. Duidelijke afspraken. Auto binnen en buiten schoongemaakt bij aflevering.

Ze hebben de schade voorreffelijk hersteld.
Ze hebben de schade voorreffelijk hersteld.
Ze zouden wel iets duidelijker mogen zijn bij de voorhandelingen bij het uitgeven van een leenauto zodat er bij het terugbrengen geen misverstanden kunnen ontstaan.

Goede service. Ik werd goed op de hoogte gehouden van reparatie. Dit had te maken met het feit dat benodigde materialen niet voorradig waren:

Prettige, open communicatie. Er wordt nauw samengewerkt met partijen om uit te lijnen en met dealers in de buurt wanneer het gaat om het uiteindelijk goedkeuren van de wagen na reparatie

Ik woon in Ede. Helaas heeft de verzekeraar geen schadebedrijf in Ede. Het dichtstbijzijnde was derhalve ASN in Bunnik.
ASN kan er niets aan doen dat de wachttijd voor reparatie momenteel 3...
ASN kan er niets aan doen dat de wachttijd voor reparatie momenteel 3 maanden bedraagt. Toen het dus eenmaal zover was bleek ASN een prima bedrijf dat de schade uitstekend heeft hersteld.

TOPPERS ZIJN HET!

Ik had nog geen ervaring met Schonewille.
Maar deze was buiten verwachting, dinsdag de auto inleveren en vrijdag klaar
was grandioos.

Vriendelijke en snelle service.
Goed werk geleverd en mijn auto was van binnen en van buiten schoner bij oplevering.

Aardig en vakkundig personeel (met humor).

Afspraken zijn nagekomen. Je wordt vriendelijk geholpen en mijn auto is weer als nieuw!