Zeer goed, gastvriendelijk, flexibel en servicegericht. Hier kunnen nog vele organisaties een voorbeeld aan nemen!

Was een kleine schade maar deze werd soepel en op tijd afgewerkt. Vriendelijke medewerkers en geen klachten. Ga zo door

Fijne mede werkers.

Vriendelijk en snelle service

Al met al, vriendelijk en duidelijk geholpen. Ik wist waar ik aan toe was en ze waren gemakkelijk te bereiken. Top!

Bij het eerste contact al een prettig gevoel. Aardig personeel, snelle actie en via de mail werden wij op de hoogte te houden over het verloop van de reparatie. Fijne leenauto en wij kregen na 4... Bij het eerste contact al een prettig gevoel. Aardig personeel, snelle actie en via de mail werden wij op de hoogte te houden over het verloop van de reparatie. Fijne leenauto en wij kregen na 4 dagen onze auto weer als nieuw terug.

Kortom, dik tevreden

Naar volle tevredenheid is de (lichte) schade hersteld. Er was wel een wachttijd van meer dan twee maanden. Verder was ik er niet van op de hoogte gesteld dat reparatie langer dan een dag zou duren.... Naar volle tevredenheid is de (lichte) schade hersteld. Er was wel een wachttijd van meer dan twee maanden. Verder was ik er niet van op de hoogte gesteld dat reparatie langer dan een dag zou duren. Ik heb een fiets te leen gekregen en werd op tijd gebeld dat de auto klaar stond. Auto was van binnen én buiten schoongemaakt: dat was een aangename verrassing! Het enige dat ik nog mis is een nieuw schadeformulier! Dat zou nog extra service zijn! Maar ik zal mijn eigen maatschappij er naar vragen.

Je woord vriendelijke geholpen en ze nemen tijd voor je.... en je kan ook vragen stellen. En ziet nietjes uit naar de schaden van mijn auto

ASN Autoschade Burgum levert prima kwaliteit. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het herstel.

Schade aan auto is prima gemaakt, ook een kras die iets verderop zat is zonder te vragen netjes meegenomen, echt een pluspunt! Tesla ook volledig opgeladen en schoon terug gekregen, prima service.... Schade aan auto is prima gemaakt, ook een kras die iets verderop zat is zonder te vragen netjes meegenomen, echt een pluspunt! Tesla ook volledig opgeladen en schoon terug gekregen, prima service. Schade was ook snel gemaakt. Al met al heel tevreden over ASN Venlo.