Prima en zeer vriendelijk geholpen. De auto ziet er weer blinkend uit, inclusief een was- en zuigbeurt. De reparatie is zeer vakkundig uitgevoerd. Alleen hebben we geen seintje gekregen dat gestart... Prima en zeer vriendelijk geholpen. De auto ziet er weer blinkend uit, inclusief een was- en zuigbeurt. De reparatie is zeer vakkundig uitgevoerd. Alleen hebben we geen seintje gekregen dat gestart werd met de reparatie en we niet precies wisten wat er ging gebeuren. Maar dat was tijdens de feestdagen, dus ook weer erg begrijpelijk.
Kortom: zeer tevreden.

Schade is ontstaan op eerste kerstdag waardoor de reparatie enige tijd oo zich heeft laten wachten. Pas op 2 januari was iedereen weer aan het werk maar daarna is de schade ook heel snel en... Schade is ontstaan op eerste kerstdag waardoor de reparatie enige tijd oo zich heeft laten wachten. Pas op 2 januari was iedereen weer aan het werk maar daarna is de schade ook heel snel en vakkundig gerepareerd en was mijn auto binnen een week weer rijklaar. Al met al heel tevreden met ASN. Enige minpuntje is dat ik een week heb moeten wachten op een leenauto omdat er nog geen toestemming zou zijn van de verzekeringsmaatschappij. Ik ben een week van het kastje naar de muur gestuurd en pas op 2 januari kon ik een leenauto krijgen.

Ze communiceren helder en duidelijk en komen de gemaakte afspraken na, dus geen verrassingen.

Hebben begrip en denken klantgericht mee. Niks is te veel en alles is mogelijk. Goede service en ben voor de derde keer daar geweest en weer zeer tevreden. Topbedrijf.

Accuraat en flexibel. Denk met je mee als klant.

Prima contact, goede service en wordt altijd snel geholpen.

Top bedrijf, goede service, en prima werk werk.

Super service en prima werk

Prima service, en afspraak is afspraak

Prima én vriendelijk geholpen. Nemen de moeite om ook buiten de normale uren nog even door te werken om de auto op tijd af te krijgen. Ik heb een bestelbus, als leenauto kreeg ik een... Prima én vriendelijk geholpen. Nemen de moeite om ook buiten de normale uren nog even door te werken om de auto op tijd af te krijgen. Ik heb een bestelbus, als leenauto kreeg ik een bestelauto, daar was ik echt super mee geholpen.

En een behoorlijke schade echt onzichtbaar gerepareerd. Knap werk.