Nadat we een afspraak hadden gemaakt is de auto bij ons thuis opgehaald en omgeruild voor een leenauto. Erg fijn dat dit kon. De schade is toen binnen enkele dagen hersteld. Echter bleek bij de... Nadat we een afspraak hadden gemaakt is de auto bij ons thuis opgehaald en omgeruild voor een leenauto. Erg fijn dat dit kon. De schade is toen binnen enkele dagen hersteld. Echter bleek bij de oplevering dat er nog een deuk was gemist. Gelukkig hebben ze de auto weer meegenomen en binnen 1 werkdag hersteld. Op verzoek kreeg ik nog een potje lakverf. Ondanks de misser, is de auto vakkundig hersteld.

De schade is heel netjes gerepareerd. En het personeel is ook heel vriendelijk. Ik werd gebeld toen de auto weer klaar was en dat ik hem op kon halen.

Zeer vriendelijk en accuraat personeel, ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf!

Correcte afhandeling en prima kwaliteit

Prima dienstverlening, altijd eerlijke communicatie. Draagt goede zorg voor je auto. Schade is nooit leuk.
Kortom positieve ervaring met ASN.

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen, de auto is goed gemaakt en de service is goed.
Ik heb een fijn vervangend vervoer gehad.

Kundig en professioneel. Geen loze beloften

Positief en zeer klantgericht.

Goede service !
De auto is snel en keurig gerepareerd

Prima ervaring, in contact gekomen met ASN via ZLM verzekeringen. Medewerker heeft de schade bekeken en gefotografeerd, direct hierna een afspraak ingepland voor reparatie. Agenda zat al behoorlijk... Prima ervaring, in contact gekomen met ASN via ZLM verzekeringen. Medewerker heeft de schade bekeken en gefotografeerd, direct hierna een afspraak ingepland voor reparatie. Agenda zat al behoorlijk vol maar enkele dagen geleden namen zij zelf contact op dat er toch een gaatje was en de reparatie indien gewenst al eerder uitgevoerd kon worden. Dit is inmiddels gebeurd en hierover zeer tevreden. Tevens was er een leenauto beschikbaar die kosteloos was, alleen even af-tanken bij terug brengen. Medewerkers zeer vriendelijk en meedenkend. Prima ervaring!