Vriendelijke mensen. Er wordt meegedacht. Auto keurig netjes en schoongemaakt, vanbinnen en buiten, teruggekregen.

Nee maar goeie service

Snel afspraken te maken. Schade keurig hersteld en niet duur.

Vriendelijke mensen, goede service en mijn auto weer als nieuw!

Heel goed, afspraak op tijd en keurige reparatie

De lange wachttijd en het niet nakomen van gemaakte afspraken stelden flink teleur.
Allereerst duurde het erg lang om de offerte te ontvangen nadat de schade was opgenomen. De toegezegde termijn werd ruimschoots overschreden en er waren meerdere telefoontjes nodig om alsnog de offerte te krijgen.
Daarna duurde het erg lang voordat de schade kon worden hersteld (meer dan 2 maanden).
Over het schadeherstel zijn wij wel tevreden.

Heel goed en netjes geholpen goede communicatie hele aardige mensen en een hele mooie reparatie, ik ben dus zeer tevreden

Prima geholpen.

Prima ervaringen met ASN Etten Leur, goede afspraken mee te maken, blijkt ook een goede samenwerking met ZLM uit, heel klantvriendelijk. Kom er liever niet, maar als het om de schade gaat, dan daar.... Prima ervaringen met ASN Etten Leur, goede afspraken mee te maken, blijkt ook een goede samenwerking met ZLM uit, heel klantvriendelijk. Kom er liever niet, maar als het om de schade gaat, dan daar. De voorraad “ leenauto’s” is ook van zeer goede kwaliteit.

Vriendelijk en snelle actie!