Was wel een lange wachttijd (ruim 2 maanden) voordat de schade hersteld kon worden

Goed bedrijf met professionele vakmensen. Spoedig geholpen en goede service gehad!

Door drukte moest ik wel lang wachten voordat
de herstel reparatie kon worden uiitgevoerd

Goede ervaring. Leveren net werk af. Zelfs de auto wordt van binnen en buiten gereinigd en er worden "veiligheidscontroles" uitgevoerd.

Wel langhe wachttijd.

Klantvriendelijk, echter trof ik een medewerker die niet deskundig genoeg was om het administratieve deel goed over te brengen waardoor er gedoe ontstond bij het ophalen van de auto. Ook vond ik dat... Klantvriendelijk, echter trof ik een medewerker die niet deskundig genoeg was om het administratieve deel goed over te brengen waardoor er gedoe ontstond bij het ophalen van de auto. Ook vond ik dat ik tussentijds beter op de hoogte gehouden kon worden, wanneer ik mijn auto weer op kon komen halen bijv. Ik heb gebruik gemaakt van de whatsapp (waarop geen reactie ontstond). Toen heb ik de volgende dag zelf maar gebeld, bleek ik mijn auto op te kunnen halen. Wat mij betreft zouden ze dus wat actiever kunnen zijn in contact met hun klant.

Goede afspraken zijn de basis voor vertrouwen. Asn Vonk maakt goede afspraken en levert keurig werk.

Zeer tevreden. Goede en duidelijke dienstverlening. Het enige minpuntje was het vervangend vervoer. Ik moet veel reizen voor mijn werk en in die auto kwam ik met flinke rugklachten thuis.

Snelle afhandeling en goede communicatie. De auto ziet er weer goed uit.

Het ontvangst is perfect en netjes.
nemen de tijd voor je en leggen uit wat er gaat gebeuren.
Het ontvangst is perfect en netjes.
nemen de tijd voor je en leggen uit wat er gaat gebeuren.
de optie met leen auto is ideaal i.v.m. de kinderen zeker als de reparatie wat langer duurt.
bellen weer netje als de wagen gereed staat.